تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستگیری دوباره جوان شیطان صفت

  • کد خبر : 188378
  • 03 اردیبهشت 1396 - 7:15

گروهی از مجرمان در پوشش مسافرکشی و با استفاده از خودروی های شخصی، اقدام به ارتکاب جرایمی از قبیل سرقت های به عنف، تهدید و غیره می کنند.

دستگیری دوباره جوان شیطان صفتبه گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»؛ در مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به مأموران اعلام داشت که توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید و با تهدید چاقو و اسید مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “آزار و اذیت جنسی” و به دستور رئیس شعبه ششم دادگاه یک کیفری تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
اظهارات شاکی پرونده
شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۵:۳۰ مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ از محل کارم در شهرک غرب به مقصد پل مدیریت، به عنوان مسافر سوار یک پراید شدم؛ وقتی به پل مدیریت رسیدم، راننده پراید با پرسیدن مقصد نهایی‌ام در نازی آباد عنوان داشت که قصد رفتن به آنجا را دارد؛ پس از رسیدن به نازی آباد، راننده پراید بدون آن که من را پیاده کند وارد آزادگان شد؛ اعتراض کردم و خواستم پیاده شوم که راننده مدعی شد مسیر را گم کرده است؛ پس از آن وارد یک جاده خاکی در محله کریم آباد شد؛ می خواستم از ماشین پیاده شوم که راننده درب‌های ماشین را قفل کرد؛ یک شیشه قهوه ای به من نشان داد و گفت :”داخل شیشه اسید است؛ اگر فریاد بزنی آن را روی صورتت می پاشم”؛ ترسیده بودم و راننده با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد.
شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : زمانی که راننده پراید قصد پیاده کردنم را داشت، توانستم با دوربین گوشی تلفن همراهم از پلاک ماشینش عکس بگیرم.
وی در خصوص مشخصات راننده پراید نیز به کارآگاهان گفت: راننده پراید جوانی حدودا ۲۳ ساله، قد بلند، دارای اندام چاقی اما با صورت لاغر و با موهای خرمایی رنگ بود.
دستگیری متهم سابقه دار
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی، با بهره گیری از پلاک خودرو پراید به شماره انتظامی ایران ۲۲/***ج۵۲ اطلاع پیدا کردند که خودرو از نظر حقوقی متعلق به یک خانم است اما خودرو در تصرف پسرش به نام مهدی . ح ( متولد ۱۳۷۰ ) قرار دارد.
با شناسایی صد درصدی تصویر “مهدی . ح” از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه ستارخان – خیابان شادمهر، در ساعت ۰۹:۰۰ مورخ ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ موفق به دستگیری او شدند.
با دستگیری و انتقال “مهدی . ح” به اداره شانزدهم، در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمان سابقه داری است که پرونده‌ای مشابه همین اتهام را دارد و بنا بر اظهاراتش، در روزهای پایانی اسفندماه ۱۳۹۵ از زندان آزاد شده است.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:”متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت در پوشش مسافرکشی اعتراف و شاکی پرونده نیز در مواجهه حضوری، متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داده است “.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x