تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پشت پرده رابطه کثیف رجوی و زنان عضو گروهک منافقین +فیلم

  • کد خبر : 188143
  • 30 فروردین 1396 - 15:35
پشت پرده رابطه کثیف رجوی و زنان عضو گروهک منافقین +فیلم

گروهک تروریستی منافقین با شست‌‌وشوی مغزی اعضا افکار پوچی را در ذهن آنان پرورش می‌داد.

به گزارش «کمال مهر»؛ منافقین که از زمان پیدایش افکاری پوچ را در ذهن خود پرورش می‌دادند پس از خروج از ایران سعی کردند با گسترش طرز فکر خاص خود در میان اعضای گروهک منافقین تلاش می‌کردند تا آنان را از آرمان‌های اسلام و کمال دور کرده و خط فکر غلط خود را جایگزین کنند.
منافقین که پس از خروج از ایران توسط صدام دیکتاتور سال‌های نه‌چندان دور عراق در هتل‌های مدرن اسکان یافته بودند پس از ۴ سال به پادگان اشرف انتقال پیدا کردند. در پادگان اشرف زنان اجباری به عقد مردان سازمان منافقین در‌میآمدند که این روند تا شروع عملیات فروغ جاویدان ادامه پیدا کرد. در جریان همین تجاوز رزمندگان انقلاب اسلامی با عملیات مرصاد در برابر این گروه تروریستی که سعی داشت از مرزها عبور کند ایستادگی کردند. در این کشمکش رجوی و نیروهایش شکست سختی را متحمل شدند.
پس از این شکست مسعود رجوی اعضا را هوس‌باز خطاب کرد و گفت:در زمان حمله حواستان به کجا بود؟
پس از این شکست سازمان منافقین ازدواج را ممنوع کرد و مریم رجوی اعلام کرد که شوهر همه زنان حاضر در پادگان اشرف مسعود رجوی است و طی یک مراسم مسعود با خواندن خطبه عقد همه زنان حاضر در اشرف که مجبور به طلاق از شوهر قبلی شده بودند را به عقد خود درآورد. در ویدئو زیر این روایت را از زبان زنان عضو سازمان منافقین را مشاهده می‌کنید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x