تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قاتلی که صحنه قتل را به‌طور زنده از شبکه اجتماعی اش پخش کرد

  • کد خبر : 187890
  • 29 فروردین 1396 - 9:09

پلیس آمریکا در تعقیب مردی است که صحنه قتل یک پیرمرد را به طور زنده از فیسبوک پخش کرد.

به گزارش «کمال مهر» پلیس اوهایو به دنبال مردی است که روز گذشته صحنه قتل یک پیرمرد را به‌صورت زنده در فیسبوک پخش کرد. این مرد ۳۷ ساله در حالی که اسلحه در دست داشت از خودرو پیاده شد و به سمت پیرمردی رفت که در حال عبور از خیابان بود، سپس بدون اینکه دلیل خاصی برای قتل او داشته باشد به سمتش شلیک کرد و او را به قتل رساند.
پلیس با دیدن این صحنه و پس از بررسی‌های لازم، هویت قاتل را شناسایی و عکس او را منتشر کرد و از ساکنان ایالت‌های پنسیلوانیا، میشیگان، نیویورک و ایندیانا خواست در صورت شناسایی قاتل، پایس را در جریان بگذارند. قاتل که استیو استیونز نام دارد در پستی که در فیسبوک منتشر کرده نوشته است “این پانزدهمین قتلی است که مرتکب می‌شود اما فقط همین مورد افشا شده است. او همچنین از قتل نامزد سابق خود نیز خبر داد”. هنوز انگیزه قاتل مشخص نیست اما گفته زمانی از این کار دست می‌کشد که مادرش با او تماس بگیرد.
پلیس روز گذشته در نشستی خبری اعلام کرد هویت قاتل شناسایی شده و به‌زودی دستگیر خواهد شد. همچنین از او خواست خود را تسلیم کند و به این کارها خاتمه دهد. آخرین جنایت استیونز  در شهر کلیواند در ایالت اوهایو صورت گرفته است.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x