تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

راز طول عمر مسن ترین زن جهان + تصاویر

  • کد خبر : 187586
  • 27 فروردین 1396 - 15:12

وی این عنوان را بعد از مرگ ” ایما مورانو ” که ۱۱۷ سال و ۱۳۷ روز داشت بدست آورد.

به گزارش«کمال مهر»؛ ” ویولت بروان ”  اهل جامائیکا با داشتن ۱۱۷ سال و ۳۶ روز در حال حاضر به عنوان یکی از مسن ترین افراد در جهان شناخته می شود. این زن همچنین مسن ترین جامائیکایی است که تاکنون شناخته شده است. ” خانم براون در ۱۰ مارچ سال ۱۹۰۰ ؛ زمانی که جامائیکا بخشی از انگلیس محسوب می شد بدنیا آمد.
وی در گفتگو با سایت ” جامائیکا آبزرور ” گفت : ” من به لطف خداوند بزرگ زنده هستم و به سن خود افتخار می کنم .”
وی همچنین گفت که به ماهی و گوشت گوسفند و برخی اوقات پای گاو علاقه زیادی دارد و غذاهای مورد علاقه وی را تشکیل می دهند. وی اصلا علاقه ای به خوردن گوشت مرغ و خوک ندارد. میوه های مورد علاقه ” ویولت ” پرتقال و انبه هستند و  همچنین علاقه زیادی به خوردن سیب زمینی دارد.  می سال گذشته اعلام شد که  ” هارولد فرویزر “؛ پسر ۹۶ ساله وی به عنوان مسن ترین پسری است که در جهان با والدین خود زندگی می کند.
راز طول عمر مسن ترین زن جهان + تصاویر
وی این عنوان را بعد از مرگ ” ایما مورانو ”  که ۱۱۷ سال و ۱۳۷ روز داشت بدست آورد. ” ایما ” در سال ۱۸۹۹ در استان ” ورچلی ” ایتالیا متولد شد. در اکتبر سال ۱۹۲۶ ازدواج کرد و  ۱۱ سال بعد تنها فرزندش  در سن ۶ ماهگی فوت کرد. ایما یکسال بعد از این اتفاق، از  همسرش طلاق گرفت.
این زن ایتالیایی نیز راز طول عمرش را خوردن روزانه ۳ عدد تخم مرغ ( ۱ عدد پخته شده و ۲ عدد خام ) از سن ۲۰ سالگی دانسته بود. وی همچنین بصورت هفتگی از مخلوط شکلاتی ایتالیایی با نام ” گیان دوئوتی ” ( ۵۰۰ گرم ) به همراه یک لیوان عسل استفاده می کرد.
راز طول عمر مسن ترین زن جهان + تصاویر
راز طول عمر مسن ترین زن جهان + تصاویر
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x