تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

داماد پاکستانی در مراسم عروسی اش همه را غافلگیر کرد +فیلم

  • کد خبر : 187380
  • 25 فروردین 1396 - 13:20

در حالی که برخی اوقات دیده می شود که داماد با سوار شدن بر اسب وارد مراسم عروسی اش می شود تا رویای شاهزاده سوار بر اسب عروس را محقق کند این داماد با سوار شدن روی یک شیر همه را غافلگیر کرد.

به گزارش «کمال مهر»برخی مراسم عروسی در جهان بسیار مجلل و با هزینه های  فراوان برگزار می شوند و عروس و داماد تلاش می کنند تا بدینوسیله برای همیشه روز عروسی شان را در اذهان ماندگار کنند. در حالی که در اکثر عروسی ها دیده می شود که داماد سوار بر اسب سفید وارد مراسم عروسی می شود تا برای عروس رویای شاهزاده سوار بر اسب را محقق کنند، به تازگی  یک داماد اهل شهر ” مولتان ” پاکستان در مراسم عروسی اش به شیوه ای کاملا عجیب و متفاوت عروس و  همه مهمانان را غافلگیر کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، ” شیخ ایرفان ” با سوار شدن بر روی یک شیر نه تنها روز عروسی اش را برای خودش خاطره انگیز کرد بلکه آن را در ذهن مهمانانش نیز ماندگار نمود. در حالی که یک شیر در داخل قفس و توسط یک خودرو حمل می شد، جایگاه عروس و داماد روی قفس این شیر قرار داده شده بود و داماد روی آن نشسته بود. به نظر می رسد این ایده عجیب و جالب این داماد در ذهن کاربران اینترنت نیز ماندگار شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x