تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

من و پدرم یهویی+تصاویر

  • کد خبر : 187068
  • 22 فروردین 1396 - 13:33
من و پدرم یهویی+تصاویر

در این خبر تعدادی از عکس های سلفی کاربران شبکه های اجتماعی را با پدران خودشان مشاهده می کنید.

به گزارش«کمال مهر»؛همه ما اولین روزهای دبستان را یادمان می آید روزهایی که با یاد گرفتن هر حرف از الفبا ذوقی سرتاسر وجودمان را می گرفت و برای همه آن را بازگو می کردیم . پس از یاد گیری  حروف نوبت به جمله سازی شد و آنگاه که معلم با کنار هم قرار دادن ب و الف و تکرار آن روی خط سفید تخته سیاه جانی تازه به حروف داد و نوشتن کلمه  بابا را یاد گرفتیم و با هر بار صدا زدن نامش تصویر این جمله در ذهنمان حکاکی می شد به خود افتخار کردیم.
رفته رفته معلم یاد داد که بنویسیم: بابا آب داد  – بابا آمد-بابا نان داد…اما کاش آن روز معلم می گفت که بابا زندگی داد و پدر تکیه گاه زندگی هر شخصی است.
روز سیزدهم رجب همزمان با میلاد پر سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) در تقویم ما به نام روز پدر نام گذاری شده است  تا به بهانه این روز  از پدران خود تقدیر کنیم و  قدردان ذره ای از زحمات آنها باشیم.
همه ما عکس های یادگاری زیادی از اولین روزهای زندگی خود تا کنون در کنار پدر در آلبوم های خود داریم و  با نگاه کردن به این عکس ها خاطرات یک عمر زندگی برایمان تداعی می شود.
با پیشرفت تکنولوژی و با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی این آلبوم ها جای خودرا به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام داده اند و افراد با انتشار و به اشتراک گذاشتن عکس های خود دیگرکاربران این شبکه رااز احوال خود با خبر می کنند.
عکس سلفی نیز از پر استفاده ترین عکس هایی است که امروزه در این فضا کاربرد دارد و به نام عکس های یهوی شناخته شده اند.
با نزدیک شدن به روز پدر نیز کاربران اینستاگرامی هریک به نوع خود عکس هایی یادگاری و یهویی با پدر خود را به ثبت رسانه اند و به اشتراک گذاشته اند تا به این وسیله با نوشتن متن هایی در زیر این عکس ها از زحمات خود تشکر کنند.
اما نکته قابل توجه اینجاست که برخی از این افراد که از نعمت پدر محرومند با سنگ قبر پدر خود عکس گرفته اند و از جای خال یاو در زندگی شان می گویند و برخی دیگر با عکس سلفی از خود و پدر بیمارشان در تخت بیمارستان سلامتی همه پدر ها را خواستار شدند.
ناگفته نماند امسال بسیاری از کودکان شهدای آتش نشان با عکس پدر ویا یک نشانی از پدر خود درفضای مجاز ی تبریک خود را منتشر کردند.
 در ادامه تعدادی از این عکس های سلفی کاربران فضای مجازی با پدرانشان را مشاهده می کنید.
 
زیباترین عکس های پروفایل به مناسب روز پدر
اس ام اس روز پدر ۹۶

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x