تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

جولان اوباما و ترامپ در خیابان‌های هنگ کنگ +تصاویر

  • کد خبر : 186924
  • 20 فروردین 1396 - 10:33

بدل‌های رهبر کره شمالی، ترامپ و اوباما در خیابان‌های هنگ کنگ به میان مردم رفتند و مدتی باعث خنده و تفریح آنها شدند.

به گزارش«کمال مهر»؛ همزمان با بالا گرفتن تنش‌ها با تهاجم آمریکا به سوریه و قدرت‌نمایی کره شمالی، بدل‌های رؤسای جمهور آمریکا و کره شمالی روز جمعه در خیابان‌های هنگ کنگ خودنمایی کردند. سه فرد که خود را به شکل باراک اوباما، دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی درآورده بودند، به میان مردم رفتند و مدتی خنده و نشاط را به آنها هدیه کردند.این اقدام در حالی انجام گرفت که دونالد ترامپ روز گذشته در استراحتگاه اعیانی خود در فلوریدا میزبان رئیس جمهور چین بود.
مردم برای گرفتن سلفی با این بدل‌ها در مرکز شهر ترافیک انسانی سنگینی ایجاد کرده بودند. بدل رهبر کره شمالی با قیافه‌ای جدی و خشک به مردم هشدار می‌داد که همین باعث خنده آنها می‌شد. او سپس میان دو رئیس جمهور سابق و فعلی آمریکا قرار گرفت و با آنها عکس یادگاری انداخت. بدل رهبر کره شمالی در سخنانی گفت: “افتخار بزرگی است قرار گرفتن بین دو رئیس جمهور اوباما و ترامپ. اجازه دهید به‌عنوان یک رئیس جمهور بزرگ بگویم که دونالد ترامپ مانند یک موج انفجار است”.
بدلِ اوباما نیز با گوش‌هایی بزرگ از حضور در میان مردم ابراز خشحالی کرد و گفت از این همه عشق بسیار مسرور است. اما بدلِ دونالد ترامپ هم در صحبت‌های کوتاهی گفت “من دونالد ترامپ نیستم، اما به گفته مردم شباهت زیادی به او دارم، من هم از همین راه برای خنداندن‌شان استفاده می‌کنم. فارغ از درستی یا نادرستی انتقادها به ترامپ، شوخی‌هایی که با او می‌شود بسیار خنده‌دار و سرگرم‌کننده است”.
بدل
بدل
بدل
بدل
بدل
بدل
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=186924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x