تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

فقر فضای فرهنگی در مشکین دشت فردیس/ ضرورت تشکیل شورای فرهنگ عمومی مستقل

  • کد خبر : 184692
  • 20 اسفند 1395 - 0:36
فقر فضای فرهنگی در مشکین دشت فردیس/ ضرورت تشکیل شورای فرهنگ عمومی مستقل

یوسفعلی نظاملو رئیس شورای شهر مشکین دشت با تاکید بر این که مسائل فرهنگی از شاخص ترین مشکلات منطقه مشکین دشت می باشد خواستار تشکیل شورای فرهنگ عمومی مستقل در این شهر شد.

IMAGE636206824513093671

به نقل از کمال مهر، یوسفعلی نظاملو رئیس شورای شهر مشکین دشت پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) در سی و پنجمین شورای فرهنگی عمومی شهرستان فردیس با تاکید بر این که مسائل فرهنگی از شاخص ترین مشکلات منطقه مشکین دشت می باشد خواستار تشکیل شورای فرهنگ عمومی مستقل در این شهر شد.

وی درادامه از نبود دارالقرآن در مشکین دشت شهرستان فردیس گلایه کرد و گفت: شهر مشکین دشت با جمعیت بیش از ۸۰هزار نفر فاقد دارالقرآن و حوزه علمیه است  و‌ مکاتبات و جلسات صورت گرفته تا به امروز بی نتیجه مانده است و امیدواریم مهر ماه سال ۹۶ شاهد مدرسه حوزه علمیه در این شهر باشیم.

نظاملو گریزی به مشکلات شهرک بعثت زد و گفت : شهرک بعثت و مهندسی زراعی با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار فاقد کتابخانه و فضای فرهنگی است و با وجود این که شهرداری مشکین دشت در سال ۹۱ زمینی را برای ساخت کتابخانه در اختیار نهاد کتابخانه های عمومی استان قرار داده است اما تاکنون هیچگونه اقدامی در این جهت انجام نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد : پروژه کتابخانه، ساخت مسجد در شهرک بعثت، فرهنگسرا و مجموعه ورزشی در شهرک زراعی را برای سال آینده  دستور کار خود قرار داده ایم.

رئیس شورای شهر مشکین دشت از تصویب اعتبارات درنظر گرفته پروژه ها ذکر شده خبر داد و افزود: ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار ساخت کتابخانه شهرک بعثت، ۳میلیارد تومان برای مجموعه فرهنگی-ورزشی شهرک مهندسی زراعی و مبلغ ۱۰۰میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسجد بصورت مصالح در دستور کار شورای شهر مشکین دشت و شهرداری قرار گرفته است.

نظاملو در پایان خاطرنشان کرد: ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده در راستای ساخت مجموعه فرهنگی مختص بانوان که درسال ۹۶ کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت در پایان ضمن تشکر از اقدامات عملیاتی ورزش و جوانان در مشکین دشت،  از عدم تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در واگذاری اماکن ورزشی شهر مشکین دشت به افراد بومی شهر گلایه کرد و خواستار پیگیری موضوع و در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی شهر با قیمت کارشناسی به ورزشکاران بومی شهر شد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x