تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

خطری که هر روز به پرسپولیس نزدیکتر می‌شود

  • کد خبر : 184329
  • 17 اسفند 1395 - 16:23

باشگاه پرسپولیس که سال‌هاست با پرونده‌های ریز و درشت دست به گریبان است حالا یک تهدید بزرگ را مقابل خود می‌بیند که ممکن است به محرومیت‌های سنگین منجر شود.

به گزارش «کمال مهر»، پرونده ژوزه مانوئل هر روز به روز موعود خود برای پرسپولیس بیشتر نزدیک می شود و با توجه به اینکه ژوزه حتی حاضر به مذاکره هم نیست به نظر می رسد رای دادگاه CAS به سود او تمام شود، رایی که دیگر قابل تجدید نظر هم نیست و مهلت چند روزه ای داده می شود تا پرسپولیس رقم قرارداد ژوزه مانوئل را به وی پرداخت کند و کار را تمام کند.

اگر پرسپولیس بتواند در موعد مقرر این پرداخت را انجام بدهد که هیچ اما اگر نتواند طاهری و پرسپولیس با محرومیت های مختلفی روبرو می شوند.

پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد که  باشگاه پرسپولیس این مبلغ را که برخی بیش از هشت میلیارد عنوان شده است را ندارند و طاهری این روزها در راهروهای وزارت ورزش می رود و می‌آید تا بتواند نظر سلطانی فر را برای کمک مالی جهت پرداخت این مبلغ  جلب کند.

سلطانی فر که این پرونده را مطالعه کرده عمق فاجعه را می داند اما از سویی دیگر دولت منع شده که در ورزش حرفه ای پول خرج کند و به این ترتیب هم پرسپولیس و هم استقلال که هر دو با ریاست مجمع وزیر ورزش و جوانان اداره می شوند، برای گرفتن پول موانعی سر راه خود می بینند.

با احتساب نکات بالا در واقع باید گفت خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می کند، طاهری به کمک مالی وزیر البته امیدوار است اما اگر وزیر ورزش برای پرسپولیس دست به جیب وزارت خانه ببرد بلافاصله باشگاه استقلال هم برای حل پرونده پروپئیچ از وزیر پول درخواست می کند و وزیر هم نمی تواند به این باشگاه نه بگوید.

طاهری حتی به گرفتن وام از صندوق قهرمانان و پیشکسوتان فکر کرده است اما واقعیت این است که مجلس به وامی که سال قبل توسط این ارگان به استقلال و پرسپولیس پرداخت شد نیز حساس شده بود.

این معادله همچنان در باشگاه پرسپولیس در دست بررسی است اما واقعیت این است که تاکنون هنوز راه حلی برای آن پیدا نشده است مگر اینکه در این رابطه خاص سلطانی فر راهکاری پیدا کند و مجوز پرداخت چند میلیارد تومان را به حساب پرسپولیس بگیرد در غیر این صورت این پرونده ممکن است به کسر امتیاز هم برسد و حتی قهرمانی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد.

در هر صورت پرونده ژوزه مانوئل بسیار سنگین است و طاهری هم مدام در حال اخطار دادن، باید دید کار به کجا می کشد؟

منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x