تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رونمایی جوان از چهار عروسک جدید خندوانه/ حجازی: شاید بازیگری را تجربه کنم + فیلم

  • کد خبر : 184202
  • 17 اسفند 1395 - 14:20
رونمایی جوان از چهار عروسک جدید خندوانه/ حجازی: شاید بازیگری را تجربه کنم + فیلم

برنامه تلویزیونی خندوانه پیش از نوروز ۹۶، شگفتانه خود را با حضور چهار عروسک جدید آغاز کرد.

رونمایی جوان از چهار عروسک جدید «خندوانه»/ حجازی: شاید بازیگری را تجربه کنمبه گزارش گروه فرهنگی«کمال مهر»؛ رامبد جوان شب گذشته بعد از حضور جناب‌خان در فصل‌های قبل خندوانه، این بار در نیمه‌های سری جدید و در آخرین روزهای اسفند ماه از چهار عروسک جدید خود یاسمن، غنچه، فرخنده و مارال «چهار برادر» رونمایی کرد و میزبان سینا حجازی خواننده شد.
در ابتدای این برنامه و در بخش نمایشی مجری خندوانه چهار عروسک جدید خود را معرفی کرد و تولد متولدین این هفته را تبریک گفت و جشن گرفت.
هادی کاظمی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و مجید آقاکریمی صداپیشگی عروسک‌های جدید خندوانه را برعهده دارند.

جوان در ادامه این برنامه پس از پخش ویدئوی قول شبنم فرشادجو، از سینا حجازی برای ورود به استودیو خندوانه کرد.

حجازی در ابتدا راز بلند بودن موهایش را فاش کرد و گفت: چون من موهایم فرفری است، زمانی که درگیر کار شدم اصلا وقت کوتاه کردن موهایم را نداشتم و چون پنج شش ماه از خانه بیرون نیامده بودم، موهایم بلند شد و ماشینم استارت نمی‌خورد تا جایی که قطعه لیلی ساخته شد.

وی عنوان کرد: سریع‌ترین کاری که ساختم تیتراژ سریال مسیر انحرافی بود که ۱۰ روز طول کشید.

حجازی با بیان اینکه سبک موسیقی متفاوتی دارم، تایید کرد: سبک موسیقی ما در ایران کم است اما سعی کردم ملودی ها ایرانی باشد و در ایران کفش های لنگ به لنگه آقای اصفهانی از این سبک موسیقی است.

وی در ادامه جایزه نقدی خود را به شیرخوارگاه آمنه تقدیم کرد و از آشنایی خود با موسیقی سنتی گفت.

حجازی خاطره‌ای از تعریف کردن لطیفه خود بیان کرد و از فعالیت این روزهای پدر خود در اهواز و رفاقت دوستانه خود با صدرالدین حجازی گفت.

جوان در برنامه شب گذشته با همراهی حجازی و تماشاگران حاضر در استودیو یک قطعه موسیقی را اجرا کرد و پس از پرتاب دارت ۴۱ امتیازی، اظهار داشت: همه چیز مانند غروب جمعه غصه دارم می کند و سفر و گردش حالم را خوب می کند.

حجازی خطاب به خانواده خود گفت: خوانندگی و بازیگری هیچ ارزشی ندارد و من فقط شما را دارم و عاشقانه دوستتان دارم، تشکر میکنم از اینکه در کنارم بودید و من را حمایت کردید.

وی در خصوص علاقه و پیشنهاد حرفه بازیگری توضیح داد: بعید نیست که وارد عرصه بازیگری شوم، اما برای اولین بار که برای بازی در فیلمی انتخاب شدم، من را رد کردند و از آن بعد تصمیم گرفتم وارد کاری نشوم که کس دیگری جای من تصمیم بگیرد.

حجازی پس از ثبت لبخند ۱۵ ثانیه‌ای خود، قول داد به مدت سه هفته یک اجرای رایگان، در یکی از خیابان های شهر تهران داشته باشد.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x