تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

برانکو مراقب مثلث برمودای الریان باشد

  • کد خبر : 183825
  • 11 اسفند 1395 - 18:18

آنالیز حریف قطری نشان می‌دهد که اساس حملات الریان روی ۳ بازیکن خارجی این تیم استوار است.

به گزارش »کمال مهر« تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک بازی جذاب و دیدنی موفق شد الوحده را در امارات شکست دهد و از سوی دیگر الهلال هم در خانه الریان قطر به پیروزی رسید تا به لطف قوانین عجیب و غریب در کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم عربستانی با وجود گل زده کمتر صدرنشین گروه D شود.

پرسپولیس باید در هفته سوم رقابت‌ها در تاریخ ۲۴ اسفندماه در قطر به مصاف الریان برود و این در حالی است که تیم قطری این روزها به لطف مثلث هولناک تاباتا، گارسیا و سوریا برای هر تیمی دردسرساز شده و شب گذشته نیز این ۳ بازیکن به دفعات مقابل دروازه الهلال خطرساز ظاهر شده و تا آستانه گلزنی پیش رفتند و جالب اینکه تک گل تیم قطری نیز روی همکاری این مثلث و گلزنی تاباتا شکل گرفت. در واقع آنالیز حریف قطری نشان می‌دهد که اساس حملات الریان روی ۳ بازیکن خارجی این تیم که دوتای آنها دورگه هستند استوار است.

الهلال با آغاز بازی توسط کارلوس ادواردوی برزیلی (زننده گل به پرسپولیس) به گل رسید. روی این گل الریان در فاز دفاعی در بخش چپ بسیار متزلزل و نفوذپذیر نشان داد.

در ادامه نیمه اول الریان بازی را در دست گرفته و چند فرصت نصفه و نیمه را سرخیو گارسیا با شوتزنی از دست داد. یکی از تاکتیک‌های الریان در این دیدار شوتزنی از پشت محوطه ۱۸ قدم بود.

در این نیمه دو تیم هر کدام یک بار روی ضربات کاشته توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند. یک بار تاباتا و سپس ادواردو توپ را به تیر دروازه زدند.

الریان روی کرنرها نیز خطرناک نشان داد. بازیکنان این تیم مثل تاباتا و کازارس توپ‌ها را برای استفاده مهاجمین روی تیر یک سانتر می‌کنند.

در نیمه دوم سوریا از سمت چپ و گارسیا از سمت راست نفوذ کرده و موقعیت‌هایی را به دست آوردند که در صورتی که این تیم قدر این فرصت‌ها را می‌دانست، تیم قطری خیلی زود در این نیمه به گل تساوی می‌رسید.

نکته قابل توجه در این نیمه دو فرصت ۱۰۰درصد گلزنی الهلال بود. این تیم توسط الشهرانی و بوناتینی روی ضعف و تزلزل مدافعان میانی الریان صاحب فرصت شدند که این توپ‌ها به راحتی آب خوردن برای تیم سعودی از دست رفتند. نکته قابل توجه اینکه برانکو هر اندازه که باید مراقب مثلث هجومی الریان باشد، می‌تواند روی تزلزل خط دفاعی الریان حساب باز کرده و توسط بازیکنان سرعتی مثل طارمی و امیری صاحب فرصت‌های ایده‌آلی شود.

گل الریان در دقیقه ۷۹ با تأثیرگذاری سوریا، پاس گل گارسیا و فرصت طلبی تاباتا و سرزنی این بازیکن به ثمر رسید.

تاباتا در این نیمه روی ضربات کاشته نیز چندین بار خطرناک ظاهر شد.

در نهایت الهلال در دقیقه ۹۴ روی شلوغی خط حمله الریان صاحب پنالتی شده و توسط شلهوب به گل رسید تا این دیدار را با ۳ امتیاز به پایان برساند.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x