تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کارگاه تخصصی «بهترین عکس های نوروزی با موبایل و دوربین خانگی» برگزار می شود

  • کد خبر : 183524
  • 08 اسفند 1395 - 15:20

؛ کارگاه تخصصی «بهترین عکس های نوروزی با موبایل و دوربین خانگی» با هدف گرفتن بهترین عکس های نوروزی با موبایل و دوربین خانگی برگزار می کند و مدرس این کارگاه یک روزه کاوه فرزانه از اساتید برتر عکاسی کشور می باشد.

به گزارش کمال مهر؛ کارگاه تخصصی «بهترین عکس های نوروزی با موبایل و دوربین خانگی» دوشنبه نهم اسفند ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای معرفت برگزار می شود.

این کارگاه تخصصی را با هدف گرفتن بهترین عکس های نوروزی با موبایل و دوربین خانگی  برگزار می کند و مدرس این کارگاه یک روزه کاوه فرزانه از اساتید برتر عکاسی کشور می باشد.

نوروز جشن زایش و رویش، پرورش و آفرینش طبیعت است که پیشنه یی چند هزار ساله و ریشه در تاریخ باستان این سرزمین دارد.

این کارگاه با هدف گرفتن بهترین عکس ها از نوروز و طبیعت نوروز با کمترین امکانات یعنی گرفتن عکس با دوربین های خانگی و موبایل است.

در کارگاه یک روزه آموزش تکنیک‌های عکاسی خلاق که در نهم اسفند ماه ساعت ۱۰ به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی برگزار خواهد شد، نحوه صحیح کادر بندی، نحوه صحیح عکاسی از سوژه مورد نظر، تنظیمات موثر در دوربین‌های خانگی برای گرفتن عکس ایده آل ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان با شرکت در این کارگاه آموزشی رایگان میتوانند مطالب بسیار کاربردی و  مفید را در خصوص دوربین موبایل و دوربین‌های خانگی  دریافت کنند.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x