تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

دستگیری ۵ نفر ازاعضای باند تولید سلاح در رودان

  • کد خبر : 183199
  • 06 اسفند 1395 - 19:26
دستگیری ۵ نفر ازاعضای باند تولید سلاح در رودان

طی یک عملیات توسط اطلاعات سپاه ناحیه رودان ۵ نفر از اعضای باند تولید سلاح در رودان دستگیر شدند .

به گزارش «کمال مهر»ا؛ابراهیم حسین زاده،فرمانده سپاه ناحیه رودان در گفتگو با رودان نیوز با اشاره به  دستگیری اعضای یک باند ۵۵ نفره تولید سلاح اظهار داشت: در چند روز گذشته گزارشی مبنی بر فعالیت گروهی در شهرستان رودان با موضوع ساخت و فروش سلاح غیر مجاز به صورت دست ساز توسط افراد سود جو که اقدام به خفت گیری، اخاذی و  سرقت های مسلحانه می نمودند در اطلاعات سپاه ناحیه رودان وصول شد.

وی افزود: با فعال سازی گشت های اطلاعاتی و بکارگیری از تمام ظرفیت عوامل و عناصر اطلاعاتی پس از شناسایی ،رصد و تحت نظر قرار دادن افرادی که در بحث تولید سلاح غیر مجاز در رودان فعالیت داشتند،این افرادتوسط نیروهای ستاد خبری اطلاعات سپاه ناحیه رودان با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر شدند .

فرمانده سپاه ناحیه رودان تصریح کرد: در این رابطه  ۵نفر دستگیر شدند که به هنگام دستگیری یک قبضه سلاح دست ساز ساچمه زنی نیز از آنها کشف و ضبط گردید و متهمین به مقام محترم قضایی معرفی شدند.
حسین زاده  خاطر نشان کرد: مجموعه کارکنان اطلاعات سپاه ناحیه رودان ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات شهروندان محترم رودانی با هدف تامین امنیت و آسایش برای این عزیزان هستند.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x