تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نبرد ایران با آمریکا به فرماندهی قاسم سلیمانی +تصاویر

  • کد خبر : 183028
  • 05 اسفند 1395 - 7:59
نبرد ایران با آمریکا به فرماندهی قاسم سلیمانی +تصاویر

انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۲» که رویارویی ناوگان دریایی ایران و آمریکا در آب‌های خلیج فارس را به تصویر می‌کشد، قبل از آغاز اکران توانسته سر و صدای زیادی در رسانه‌های جهان به راه بیاندازد.

گروه جنگ نرم «کمال مهر»رسانه‌های مطرح دنیا مدتی است که به موضوع انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۲» که قرار است بزودی در سینماهای ایران اکران شود، پرداخته‌اند. این انیمیشن که به نبرد احتمالی میان ایران و آمریکا پرداخته، به کارگردانی فرهاد عظیما است و توانسته توجهات زیادی را در ایران و جهان به خود جلب کند.

خبرگزاری رویترز حتی اقدام به مصاحبه با کارگردان جوان این انیمیشن کرده و آن را در گزارشی با عنوان «شکست نیروی دریایی آمریکا توسط ایران در یک انیمیشن جنگی» منتشر کرده است. در این گزارش آمده است: «این انیمیشن نشان می‌دهد که اگر جنگی بین ایران و آمریکا در بگیرد، ایران خلیج ‌فارس را تبدیل به آکواریوم ناوگان جنگی آمریکا خواهد کرد».

انیمیشن «نبرد خلیج فارس۲» رویایی ناوگان دریایی ایران و آمریکا در آب‌های خلیج فارس را به تصویر می‌کشد که فرماندهی نیروهای ایرانی را سردار قاسم سلیمانی بر عهده دارد.

روزنامه الکترونیکی «War is Boring» که در حوزه نظامی فعالیت می‌کند نیز به تولید این انیمیشن حساس شده و در گزارشی با عنوان «ایران در انیمیشن جدید آمریکا را شکست می‌دهد» با پخش تیزر تبلیغاتی این فیلم به بررسی زوایای آن پرداخته است.

سایت روسی اسپوتنیک (sputniknews) هم در گزارشی با عنوان «قدرت انیمیشن: نیروهای ایران، نیروی دریایی آمریکا را نابود می‌کند» به شکست نیروی دریایی آمریکا در این انیمیشن پرداخته است.

 

سایت‌ خبری «gizmodo» نیز با پخش قسمت‌های از این انیمشن در گزارش خود با عنوان «این فیلم بلند دریاره نابودی ارتش آمریکا توسط ایران، نگران کننده است» به این فیلم جنگی واکنش نشان داد.

همچنین سایت چینی «chinatopix» تیتر خود را درباره «نبرد خلیج ‌فارس۲» با عنوان «در فیلم سه بعدی ایرانی: ایران حمله وسیع آمریکا را دفع می‌کند» انتخاب کرد.

سایت روسی راشاتودی (Russia Today) نیز گزارش خود را درباره این انیمیشن با عنوان «پیامی به ترامپ جنگ طلب: فیلمی که نشان می‌دهد ایران نیروهای آمریکایی را شکست می‌دهد، در آستانه اکران است » شروع می‌کند.

سایت‌های دیگری نیز به پوشش خبری و تحلیلی درباره «نبرد خلیج فارس۲» پرداخته‌اند که نشان می‌دهد این انیمیشن با موضوع خاص خود توانسته سر و صدای زیادی در رسانه‌های مختلف جهان به راه بیاندازد؛ این اتفاق مشخص می‌کند که اگر تخصص و تعهد در ایران در کنار یکدیگر قرار گیرند، می‌تواند آثاری با نفوذ و برد جهانی تولید کند؛ آثار استراتژیکی که توان قدرت نرم جمهوری اسلامی را افزایش خواهد داد.

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس۲» اولین انیمیشن رئال (واقع گرایانه) سینمای ایران است که بدون حمایت‌های دولتی یا ارگانی ساخته شده و محصول ۳ سال کار گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) در شهر مقدس مشهد است که بزودی توسط حوزه هنری پخش و اکران خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x