تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ضرری که افزایش قیمت بلیت‌ به هنر هفتم می‌زند

  • کد خبر : 182868
  • 04 اسفند 1395 - 17:57

مصطفی سلطانی کارگردان فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» در خصوص ارزیابی خود از افزایش قیمت بلیت سینماها گفت: با این جریان موافق نیستم و فکر می‌کنم، مخاطبانی که بضاعت مالی کمی دارند و به سینما می‌روند، ضربه بیشتری می‌بینند.

به گزارش کمال مهربه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی سلطانی کارگردان فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» در خصوص ارزیابی خود از افزایش قیمت بلیت سینماها گفت: با این جریان موافق نیستم و فکر می‌کنم، مخاطبانی که بضاعت مالی کمی دارند و به سینما می‌روند، ضربه بیشتری می‌بینند تا جایی که خطر امکان عدم حضور آن‌ها در سالن‌ها را می‌توان احساس کرد.

وی افزود: با این اتفاق سینما فقیرتر می‌شود و خواسته و هدف ما به عنوان فیلمساز که همان بالا رفتن تعداد مخاطبان است، ضربه خواهد دید.
این کارگردان همچنین، در خصوص تدوین مجدد و دیگر کارهای فنی فیلم «چراغ‌های ناتمام» جهت اکران عمومی گفت: فیلم در بخش تدوین و دیگر قسمت‌های فنی تغییری نخواهد کرد و سال آینده اکران خواهد شد.
سلطانی درباره زمان و یا فصل مناسب برای اکران فیلمش اظهار داشت: «چراغ‌های ناتمام» فیلمی است که قصه خودش را دارد و در هر زمان می‌تواند برای مخاطب مناسب باشد. فکر نمی‌کنم اکران آن به فصل و زمان خاصی بستگی داشته باشد.
گفتنی است؛ «چراغ‌های ناتمام» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x