تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

بلوغ زودرس اطلاعات و فناوری نیازمند آموزش است

  • کد خبر : 182635
  • 03 اسفند 1395 - 15:43
بلوغ زودرس اطلاعات و فناوری نیازمند آموزش است

معاون سیاسی  انتظامی استانداری البرز، حفظ بنیان خانواده را مستلزم فرهنگ سازی و پرورش جوانان در راستای اهداف انقلاب و اسلام دانست و افزود: بلوغ زودرس اطلاعات و فناوری نیازمند آموزش است

740918

فتح الله حقیقی در حاشیه همایش بزرگداشت مقام پدر و مادر در مشکین دشت(شهرستان فردیس) در گفتگو با خبرنگار کمال مهر، ضمن گرامی داشت مقام خانواده، اظهار کرد: حفظ بنیان خانواده مستلزم فرهنگ سازی و پرورش جوانان در راستای اهداف انقلاب و اسلام است.

معاون سیاسی انتظامی استانداری البرز شرایط امروزه دنیا را پیچیده دانست و افزود: اطلاعات و فناوری به بلوغ زود رس رسیده است که محسنات بسیاری دارد و لازم است به مضرات وارد شده به جوانان هم توجه کنیم.

حقیقی با اشاره به نفوذ پذیری سایت ها در سطح کشور، خاطرنشان کرد: امروزه در سطح کشور نفوذپذیری در سایت ها ۸۵درصد و عضویت در شبکه مجازی تلگرام به ۷۳درصد رسیده است.

وی با اشاره به افزایش استفاده از مواد مخدر، یادآور شد: شاهد کاهش رتبه در مصرف مواد مخدر هستیم و سن مصرف مواد مخدر نیز متاسفانه روبه کاهش است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان البرز از این حیث آسیب پذیر است خاطرنشان کرد: مهاجر پذیر بودن استان البرز بستر آسیب پذیری این استان را دوچندان کرده است.

حقیقی با بیان اینکه تراکم استان البرز بیش از ۱۰برابر متوسط کشور است، افزود: ضریب رشد جمعیت استان البرز دو ونیم برابر رشد جمعیت کشور معادل سازی شده است.

معاونت انتظامی_سیاسی استانداری البرز، ادامه داد: به دلیل رشد بالای جمعیت در استان البرز شاهد هستیم که تراکم دانش اموزی ۲۲ درکشور، تراکم دانش اموزی ۳۲را در استان البرز داریم.

وی با اشاره به اینکه البرز پنجمین استان مدال اور کشوری و بین المللی است، خاطرنشان کرد: کاهش قبولی درکنکور سراسری از ۲۵درصد به ۱۲درصد بیانگر لزوم فرهنگسازی مناسب درسطح جامعه است.

حقیقی در بخش دیگر سخنان خود به لزوم فراگیری احساس ارامش در جامعه تاکید کرد و گفت: مدیران و مسولین موظف هستند برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، با فرهنگسازی مناسب و مداوم آرامش را در جامعه حکم فرماکنند.

معاون انتظامی_سیاسی استانداری البرز در پایان در خصوص شبکه های مجازی، گفت: اگر به حذف شبکه ها بپردازیم به منظور پاک کردن صورت مساله محسوب میشود که مخالف این موضوع هستیم‌.

وی خاطر نشان کرد: آموزش صحیح و فرهنگسازی در خصوص شبکه های مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

شایان ذکر است، اولین همایش تکریم و گرامی داشت مقام پدر و مادر در سالن صدف طلایی مشکین دشت_شهرستان فردیس برگزار شد که متولی این برنامه نیز سازمان مردم نهاد جوانان مستعد بوده است.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x