تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بعدا نگویید که نگفتیم روحانی ناکام انتخابات است

  • کد خبر : 182628
  • 03 اسفند 1395 - 9:11

یک روزنامه اجاره‌ای اصلاح‌طلب پیش‌بینی کرد روحانی در انتخابات اردیبهشت ۹۶ رای نیاورد و برای انتخاب مجدد ناکام بماند.

به گزارش کمال مهر، روزنامه آفتاب یزد البته به جای اینکه به علت اصلی عدم اقبال مردم یعنی بی‌کارنامگی دولت و بی‌اعتنایی به مشکلات و دغدغه مردم اشاره کند، مسئولیت را گردن تیم اطلاع‌رسانی دولت انداخته و نوشته است: این تیم فاقد پویایی است و در لاک خود فرو رفته است.
 نویسنده آفتاب یزد آنگاه تاکید می‌‌کند: هر چند میخ آهنی نرود در سنگ اما بنده هم قصد اعلام یک هشدار صریح را به دولت دارم شاید پس از انتخابات آتی بتوان از آن به عنوان یک سند سود برد. سندی که نشان می‌دهد یکی از عوامل عدم کامیابی حسن روحانی و یا ریزش رای او همین تیم اطلاع‌رسانی دولت با ترکیب و ساختار عجیب و غریبش است.
وی ادامه می‌دهد: اکنون هر بنی بشری می‌داند در اهواز چه می‌گذرد و مردم این استان چه می‌‌کشند. انصافا هم دولت کم نگذاشته است. به زودی در گزارشی مبسوط خواهیم گفت که چگونه دولت تدبیر و امید علی‌رغم تمام تبلیغات منفی در این زمینه عملکرد قابل دفاعی داشته و هم عاقلانه تصمیم گرفته و هم مدیریت میدانی را عملیاتی نموده است. با این وجود شاهد هستیم نیروهای رادیکال با بهره گرفتن از رانت‌های رسانه‌ای چگونه جو عمومی را علیه دولت کرده‌اند.
این روزنامه ادامه می‌دهد: متاسفانه باید گفت موج آلوده‌ای که این جماعت شروع کرده‌اند توانسته بخش اعظم نیروهای سلبریتی جامعه را با خود همراه سازد و آنان نیز به تصور اینکه دولت در این موضوع عملکرد قابل دفاعی نداشته به انتقاد از شخص حسن روحانی می‌پردازند. کامنت اخیر علی کریمی ستاره سابق ورزشی در نقد  شدید از رئیس‌جمهور، مصداق بارز این قصه پرغصه است. این موضوع باید برای حسن روحانی به مثابه زنگ هشداری پرمعنا باشد. لیکن پرسش اینجاست چرا و چگونه نزد مردم  توانسته‌اند اینچنین جو را علیه دولت کنند. پاسخ یک جمله بیشتر نیست: تیم اطلاع‌رسانی دولت فشل است.

در حالی که قبیل نشریات زنجیره‌ای یکی از عوامل اصلی انحراف دولت و مدیران آن به سمت مسائل فرعی و غفلت از اولویت‌های مردم بوده‌اند‌، آفتاب یزد توضیح نداده که تیم اطلاع‌رسانی دولت باید کدام کار نکرده را برای مردم به عنوان کارکرد فاکتور کند؟

منبع: کیهان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x