تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اگر این پیام را دریافت کرده‌اید، «یاهو میل» شما احتمالاً هک شده است+تصویر

  • کد خبر : 182183
  • 01 اسفند 1395 - 9:03

شرکت یاهو یکبار دیگر از احتمال به سرقت رفتن اطلاهات شخصی کاربران «یاهو میل» خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر» به نقل از اکسپرس، شرکت یاهو درخصوص مشکل امنیتی جدید حساب‌های کاربری «یاهو میل» هشدار داد. این شرکت روز چهارشنبه، در پست الکترونیکی جدیدی به برخی از کاربران خود از احتمال هک شدن «یاهو میل» آن‌ها در ماه‌های اخیر خبر داده است.
در این پیام هشدار که تصویرش را در زیر مشاهده می‌کنید، به برخی از کاربران یاهو میل هشدار داده شده که هکرها ممکن است با استفاده ار «کوکی‌های جعلی» بدون نیاز به وارد کردن رمز، وارد حساب‌های این کاربران شده و اطلاعات شخصی آن‌ها را به سرقت برده‌ باشند.
اگر این پیام را دریافت کرده‌اید، احتمالاً «یاهو میل» شما هک شده است+تصویر
سخنگوی شرکت یاهو در گفتگو با «اکسپرس»، اظهار داشت نتایج بررسی‌های کارشناسان ایجاد کوکی‌های جعلی از سوی هکرها برای سرقت اطلاعات برخی از کاربران یاهو میل را تأیید کرده است. به گفته این سخنگو، تحقیقات امنیتی برای مشخص کردن حساب‌های هک شده، در مراحل پایانی قرار دارد.
کوکی بسته‌ای از اطلاعات است که توسط سرور وب‌سایت موردنظر به مرورگرهای اینترنتی فرستاده می‌شود و در صورت لزوم نیز از مرورگرهای کاربران به سرور باز می‌گردد. ایجادکنندگان وب‌گاه‌ها کوکی‌ها را می‌سازند تا امکان دسترسی بهتر به سایتشان را فراهم کنند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x