تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

بحران در پروازهای فرودگاه مشهد همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 182170
  • 01 اسفند 1395 - 8:23
بحران در پروازهای فرودگاه مشهد همچنان ادامه دارد

بحران در پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد هم چنان ادامه دارد.

به گزارش«کمال مهر» پرواز شماره ۲۸۰۱ هواپیمایی معراج به مقصد تهران با وجود اینکه از ساعت ۱۳:۳۰۰ مسافران خود را سوار بر هواپیما کرده اما همچنان روی باند فرودگاه مشهد است.

یکی از مسافران این پرواز می‌گوید: از ساعت ۱۳:۳۰تا الان در هواپیما نشسته‌ایم و دائم وعده می‌دهند که نیم ساعت دیگر پرواز انجام می‌شود و این در حالی است که حال بسیاری از مسافران وخیم است.

وی ادامه می‌دهد: مسئولان پرواز عنوان می‌کنند که باید یخ زدایی انجام دهیم و دستگاه یخ زدا کم داریم و باید در نوبت بمانیم تا یخ‌زدایی انجام شود؛ بسیاری از مسافران بیمار هستند و اجازه پیاده شدن هم نمی‌دهند. دائم می‌گویند نیم ساعت دیگر پرواز می‌کنیم.

پرواز شماره ۵۲۲۶ هواپیمایی آتا از ساعت ۱۳ تاکنون هنوز در فرودگاه مشهد است
پرواز شماره ۵۲۲۶ هواپیمایی آتا نیز که قرار بوده از ساعت ۱۳ پرواز کند هنوز در فرودگاه مشهد است و مسافران داخل هواپیما محبوس هستند .
یکی از مسافران این پرواز می گوید: این هواپیما قرار بود ساعت ۱۳ از مشهد پرواز کند، ساعت ۱۴:۳۰ داخل هواپیما شدیم ولی به بهانه ماشین یخ زدا باقی مانده‌ایم و دائم می‌گفتند ۲۰ دقیقه دیگر پرواز می‌کنیم اما هنوز داخل هواپیما هستیم.

پرواز ۱۰۳۴ ماهان به مقصد تهران نیز از ساعت ۱۲ ظهر هنوز در فرودگاه مشهد است و به مقصد تهران پرواز نکرده است
یکی از مسافران این پرواز می‌گوید: این پرواز قرار بود دیروز ساعت ۱۷ انجام شود که مسافران یک بار سوار هواپیما شوند که بعد از حضور ۴ ساعته در هواپیما، پرواز کنسل شد و سپس ماهان اعلام کرد این پرواز امروز ساعت ۱۲ انجام می‌شود که با تاخیر دو ساعته مسافران وارد هواپیما شدند و از ساعت ۱۴ نیز تاکنون در پرواز هستند و یک بار هم هواپیما یخ‌زدایی شد اما خلبان گفت یخ‌زدایی به خوبی انجام نشده است!
وی می‌گوید: پس از ۶ساعت حضور مسافران در پرواز، درب هواپیما هم اکنون باز شده و تعدادی از مسافران حالشان وخیم بود که بنا به درخواست آنها و اعتراض مکرر درب باز شد و تعدادی از مسافران از پرواز انصراف داده‌اند.
این مسافر ادامه داد : طبق اعلام سرمهماندار پرواز باید هواپیما مجدداً و برای دومین بار یخ زدایی شود که معلوم نیست تا چه ساعتی طول بکشد و هیچ زمان دقیقی را نمی‌توانند اعلام کنند و بعد از یخ زدایی پرواز به مقصد تهران انجام می‌شود.
انتهای پیام//ف.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x