تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سمن ها و ادارات حق جانبداری از کاندیداها راندارند/برگزاری انتخابات نقطه ی عطفی در شهرستان فردیس

  • کد خبر : 181625
  • 28 بهمن 1395 - 9:09
سمن ها و ادارات حق جانبداری از کاندیداها راندارند/برگزاری انتخابات نقطه ی عطفی در شهرستان فردیس

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس از ادارتی که دارای تشکل های مردم نهاد هستند خواست تا فعالیت زیرمجموعه های خود را تحت نظارت داشته باشند و گفت : ان جی او ها سازمان های غیردولتی،غیر سیاسی و غیر تجاری هستند و اجازه حمایت و کار تبلیغاتی را ندارند.

photo_2017-02-15_14-52-59

به نقل از کمال مهر، هشتمین جلسه ی شورای اداری شهرستان فردیس پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان فردیس و مدیران و مسئولین شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

حمید احدی سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس هماهنگی و هم دلی ادارات را موجب تسریع ساماندهی شهرستان عنوان کرد گفت:غفلت از این هماهنگی موجب عقب ماندگی از قطار توسعه ی  شهری خواهد شد.

وی درادامه ضمن اشاره به سفر استاندار البرز به شهرستان فردیس در دهه فجر و برگزاری همایش توسعه اقتصادی و کار آفرینی در شهرستان فردیس گفت: این بازدیدها و جلسات موجب رونق و توسعه شهرستان می شود، وقتی مسئولین از نزدیک پیشرفت و کمبودهای شهرستان را ببینند به کارایی شهر امیدوارمی شوند، با گوشه نشینی و انزوا نمی توانیم به پیشرفت شهرستان امیدوار باشیم.

احدی در ادامه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را کاری سخت و دشوار ارزیابی کرد و از مسئولین تمام ادارات خواست تا نیروها و تجهیزات خود را برای برگزاری اولین انتخابات مستقل شورای شهر فردیس آماده کنند.

فرماندار شهرستان فردیس در پایان خاطر نشان کرد: ادارات شهرستان موظف هستند تا برای تملک ساختمان های خود اقدام نمایند و اگر اختلافی بین ادارات به وجود آمد در مراکز حاکمیتی حل وفصل شود و به مراجع قضائی کشیده نشود .

محمد مجرد معاون برنامه ریزی اداری و مالی فرمانداری شهرستان فردیس حضور مدیران و مسئولین را در مراسم ها و همایش های شهرستانی بسیارمهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از پارامترهای مهم ارزیابی مدیران حضور آنان در همایش های شهرستانی است.

وی درادامه به برگزاری همایش توسعه اقتصادی و کارآفرینی درشهرستان فردیس پرداخت واظهار داشت: با برگزاری این همایش مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی، صنعتگران،صاحبان صنایع، کسبه ، اصناف ، نخبگان و اساتید برجسته دانشگاهی گرد هم ممع می شوند و علاوه بر مطرح کردن مشکلات و ارائه راه حل  نام شهرستان فردیس بر زبان ها خواهد افتاد و این قدم رو به جلو در پیشرفت شهرستان فردیس است.

مجرد گفت: نباید این همایش را کم اهمیت شمرد و از طرفی نباید از این همایش انتظارمعجزه داشت،  بلکه این همایش به مسئولین ثابت می کند که مردم شهرستان فردیس و مسئولین شهرستان به دنبال توسعه اقتصادی  و رفع مشکلات اقتصادی و  معیشتی هستند.

وی درادامه به موضوع پشتیبانی انتخابات اشاره کرد و گفت: تمام ادارت طبق قانون موظف هستند تا در انتخابات سال آینده با تامین تحهیز ادارت در این امر مهم مشارکت کنند.

محمد رضا فلاح مژاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس دراین جلسه  به بیان نکان امنیتی پیرامون برگزاری انتخابات پرداخت و گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن ادارت و کمبود امکانات و نیرو ادارات موظف هستند از هم اکنون برای تجهیز و تامین امکانات لازم برای برگزاری انتخابات با مراکز استانی خود مکاتبه و امکانات لازم را دریافت کنند .

وی درادامه ضمن اشاره به تجربه برگزاری موفق انتخابات خبرگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به برگزاری اولین دوره انتخابات مساقل شورای شهر در فردیس با حجم گسترده ای ازاحراز صلاحیت ها و  کاندیداها در شهرستان روبه رو هستیم که کمک و همیاری تمام مسئولین را می طلبد.

فلاح نژاد با تاکید به رعایت اصل بی طرفی فرمانداری و ادارات در شهرستان فردیس اظهار داشت: از هیچ کاندیدایی جانبداری نخواهیم کرد و ادارت نیز موظف هستند تا دراین زمینه دقت لازم را مبذول کنند .

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس از ادارتی که دارای تشکل های مردم نهاد هستند خواست تا فعالیت زیرمجموعه های خود را تحت نظارت داشته باشند و گفت : ان جی او ها سازمان های غیردولتی،غیر سیاسی و غیر تجاری هستند و اجازه حمایت و کار تبلیغاتی را ندارند.

وی درپایان با اشاره به ایام پایانی سال از ادارت خواست تا با تسهیل خدمات رسانی به مردم رضایتمندی و امیدواری  را در جامعه بالا ببر ند زیرا رضایت مردم در انتخابات تاثیربه سزایی دارد.

تجهبر نمازخانه های ادارت شهرستان،ایجاد شهرک اداری مستقل؛ حضور یک قاضی در رسیدگی به اختلافات کارگری از دیگر مطالبات مشئولین شهرستان فردیس دراین جلسه بود

دراین جلسه هم چنین از خدمات برخی مدیران که در شهرستان فعالیت کرده بودند تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x