تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

کشف ۶۵ تن ابزارآلات صنعتی و کشاورزی قاچاق در کرج

  • کد خبر : 181501
  • 27 بهمن 1395 - 7:19
کشف ۶۵ تن ابزارآلات صنعتی و کشاورزی قاچاق در کرج

سردار بخشعلی کامرانی گفت: در بررسی های تکمیلی، ماموران تعداد ۶ کانتینر و سه انبار که همگی حاوی ابزارآلات صنعتی قاچاق بود به وزن تقریبی ۶۵ تن و به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف و در این رابطه سه نفر را نیز دستگیر کردند .

به گزارشکمال مهر سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران کلانتری ۲۵ محمدشهر با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی از انتقال بار قاچاق به یک باغ در محدوده محمدشهر مطلع شدند.
وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، باغ مورد نظر را تحت نظر قرار دادند تا اینکه یک دستگاه خودروی تریلر با بار کانتینر را که در حال وارد شدن به باغ بود توقیف و در بازرسی اولیه از خودرو ۲۲ پالت ابزار آلات صنعتی به وزن حدود ۱۷تن کشف کردند.
کامرانی صالح افزود: در بازرسی از داخل باغ مذکور یک دستگاه تریلر (کانتینر) دیگر که در حال تخلیه ابزارآلات برقی صنعتی و کشاورزی شامل سنگ فرز آهنگری، دستگاه دریل، دستگاه عمودبر، دستگاه دریل شارژی، دستگاه فارسی بر، دستگاه سنگ فرز سنگ بری، کاپشن گرمایی، جاروبرقی ، دستگاه چمن زنی و … بود کشف شد.
وی گفت: در بررسی های تکمیلی، ماموران تعداد ۶ کانتینر و سه انبار که همگی حاوی ابزارآلات صنعتی قاچاق بود به وزن تقریبی ۶۵ تن و به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف و در این رابطه سه نفر را نیز دستگیر کردند .
ا منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x