تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

مسابقات فیلم نامه نویسی با عنوان “قلم سبز” در نهاوند برگزار می شود

  • کد خبر : 181497
  • 27 بهمن 1395 - 7:07

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند عنوان کرد:با هدف تولید سناریوهای جدید برای حوزه فیلم سازی شهرستان، شناخت ظرفیتهای موجود و حمایت از آثار محتوایی و باارزش،، تقویت بنیه علمی فعالان در این عرصه و تشویق هنرمندان برای تولیدات هنری این مسابقه در سطح شهرستان نهاوند و شهرهای فیروزان، زرین دشت و گیان برگزار می شود.

به گزارش کمال مهر به نقل از خبرنگار مهر : امیر بحیرایی افزود: مسابقه فیلم نامه نویسی با عنوان «قلم سبز» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوانان نهاوند با موضوع آزاد در این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: با هدف تولید سناریوهای جدید برای حوزه فیلم سازی شهرستان، شناخت ظرفیتهای موجود و حمایت از آثار محتوایی و باارزش، تقویت بنیه علمی فعالان در این عرصه و تشویق هنرمندان برای تولیدات هنری این مسابقه در سطح شهرستان نهاوند و شهرهای فیروزان، زرین دشت و گیان برگزار می شود.
بحیرایی عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید آثار خود را در قالب برگ A۴ و حداکثر ۵ فیلم نامه تا پایان بهمن ماه سال جاری به دفتر کانون بسیج هنرمندان نهاوند و یا دفتر انجمن سینمای جوانان نهاوند تحویل دهند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: پس از دریافت و داوری آثار به ۵ اثر برگزیده هدایایی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اهدا خواهد شد و مجوز ساخت به آثار برگزیده داده خواهد شد.
وی گفت: همچنین در اردیبهشت ماه سال جاری نمایشگاهی از آثار منتخب در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برپا می شود.
وی افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد بوده و کانون بسیج هنرمندان نهاوند به بهترین فیلم نامه از نظر ساختار و محتوا کمک هزینه ساخت اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x