تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

اولین حراجی آثار هنری در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 181540
  • 27 بهمن 1395 - 15:40

گارخانه کمال در نظر دارد با هدف حمایت از هنرمندان استان البرز، حراج آثار هنری برگزار نماید تا از این طریق به لحاظ فرهنگی و اقتصادی حرکتی را سبب شده باشد.

به گزارش کمال مهر؛ نگارخانه کمال در نظر دارد با هدف حمایت از هنرمندان استان البرز، حراج آثار هنری برگزار نماید تا از این طریق به لحاظ فرهنگی و اقتصادی حرکتی را سبب شده باشد. شاید بتوانیم با ایجاد فرهنگ خرید آثار هنری خانه هایمان را با آثار فاخر که از روح و جان هنرمند برمی آید، زینت ببخشیم.

 علاقمندان می توانند با ۱۰ اثر در بخش های مختلف تجسمی( نقاشی، طراحی، تصویرسازی، صنایع دستی و حجم) در این رویداد شرکت نمایند. آثار باید به صورت فایل jpg و شماره گذاری شده، با ذکر نام و مشخصات کامل صاحب اثر، ابعاد و سال خلق اثر مشخص گردد. ( طول بزرگترین ضلع اثر بدون قاب و حاشیه از ۵۰ سانتیمتر بزرگتر نباشد و برای آثار حجمی و صنایع دستی هر یک از اضلاع از سی سانتیمتر بزرگ تر نباشید. )

علاقمندان می توانند روزهای ۲ و ۳ و ۴ اسفند ماه ۹۵، آثار خود را به صورت حضوری از ساعت ۱۵ الی ۱۹، بر روی CD به نگارخانه تحویل نمایند و یا به ایمیل آدرس kamalgallery91@yahoo.com و یا از طریق تلگرام به شماره تماس ۰۹۱۲۴۶۱۷۳۵۳ ارسال نمایند.

داوری و انتخاب آثار روز ۵ اسفند ماه صورت می پذیرد و اطلاع رسانی به هنرمندان در همان تاریخ خواهد بود.

تحویل اصل آثار به نگارخانه ۶ و ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ خواهد بود.

 تاریخ نمایش آثار از ۱۰ الی ۲۰ اسفند ماه سال ۹۵ میباشد.

قیمت گذاری آثار با توافق نگارخانه و صاحب اثر است و ۳۰ درصد از فروش آثار به نگارخانه تعلق خواهد یافت.

رعایت کلیه قوانین مربوط  به تالیف و طراحی اثر به عهده فرستنده اثر بوده و نگارخانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال عواقب آن بر عهده نمی گیرد.

نگارخانه کمال واقع در کرج، جهانشهر، بلوار ماهان، خیابان ماندانا، پلاک ۲۸، طبقه دوم می باشند و علاقمندان می توانند جهت ارتباط با نگارخانه با شماره های ۰۲۶۳۴۴۱۷۷۰۴- ۰۹۱۲۴۶۱۷۳۵۳ و ۰۹۳۹۹۰۲۰۶۸۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x