تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جزئیات جدید از اعدام خلبان اردنی توسط داعش +فیلم

  • کد خبر : 181012
  • 24 بهمن 1395 - 18:03

یکی از اعضای سابق گروهک تروریستی داعش جزئیات تازه‌ای از صحنه اعدام خلبان اردنی را فاش کرد.

 به گزارش «کمال مهر»؛ عضو سابق گروهک تروریستی داعش جزئیات جدیدی را از نحوه فیلمبرداری صحنه اعدام خلبان اردنی در سال ۲۰۱۵ فاش کرد. وی که نخواست نامش فاش شود در فیلمی که از شبکه العربیه پخش می‌شد گفت: پس از دستگیری خلبان اردنی، داعش تصمیم گرفت از او برای ارسال یک پیام به سراسر جهان استفاده کند.

این عضو سابق داعش ضمن اشاره به این که خلبان اردنی تنها زمانی متوجه شد که ما قصد آتش زدن او را داریم گفت: با ۴ دوربین‌ که در محل اعدام مستقر شده بود از او فیلم تهیه کردیم. ما روی صورتش زوم کرده بودیم اما او نمی‌دانست چه نقشه‌ای برایش داریم و می‌خواهیم او را بسوزانیم. او فقط زمانی متوجه شد که روی او بنزین ریختیم. ما از اعضای داعش که اطراف او بودند و شعله‌های آتش در دست داشتند هم فیلمبرداری می‎کردیم.

“معاذ الکساسبه” خلبان اردنی بود که در حین انجام مأموریت در رقه هواپیمایش سقوط کرد و به اسارت گروهک تروریستی داعش درآمد. پس از انتشار ویدئوی اعدام او توسط این گروهک، دولت اردن مرگ او را تأیید کرد. داعش این ویدئو را از اکانت توییتر خود که برای انتشار فیلمهای تبلیغاتی است مننشر کرد. این فیلم به‌طور بیرحمانه صحنه به آتش کشیدن این خلبان را نشان می‌داد که در قفسی آهنی محبوس شده بود.

جزئیات جدید از اعدام خلبان اردنی توسط داعش +فیلم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x