تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

تفکر انقلابی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است / تحریم هراسی اهرم زنگ خورده دشمن است

  • کد خبر : 180420
  • 21 بهمن 1395 - 9:05
تفکر انقلابی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است / تحریم هراسی اهرم زنگ خورده دشمن است

وی بزرگترین نگرانی دشمن را پیشرفت ایران دانست و افزود: پیاده نظام های دشمن باید بدانند که دوران ترساندن مردم ایران به پایان رسیده است زیرا جمهوری اسلامی با توانسته است قله های موفقیت را فتح کند.

150487_770

به نقل از کمال مهر، اجتماع بزرگ مدافعان انقلاب اسلامی شامگاه روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور سعید جلیلی دبیر سابق  شورای عالی امنیت ملی در مسجد جامع مشکین دشت فردیس برگزار شد.

جلیلی در اجتماع بزرگ مدافعان  انقلاب اسلامی با بیان این که بزرگی پدیده انقلاب و تاثیر گذاری آن در سطح جهان غیر قابل انکار است،اظهار کرد:در بسیاری از کشورها این سوال مطرح است که در ایران چه خبر است؟

وی درادامه  به فراگیری تفکر انقلابی تاکید کرد و افزود: نمیتوان منکر تاثیر پذیری تفکر انقلابی اسلامی در دنیا شد و تنها دلیل چرایی ها و سوالات کشور ها ی دیگر قدرت تفکر انقلابی است.

جلیلی با اشاره به این که دشمنان ایران هرچه داشتند به کار گرفتند تا انقلاب اسلامی شکل نگیرد،عنوان کرد: دشمنان ما تمام تلاش خود را با سنگ اندازی در راه موفقیت جوانان ایران انجام دادند تا انقلاب اسلامی نتواند به موفقیت ها بزرگ در عرصه های مختلف  دست یابد اما با گذشت۳۸ سال هنوز به خواسته های نرسیده است.

وی با اشاره به این که دشمنان در اتاق های فکر خود به این نتیجه رسیده اند که دلیل موفقیت ایران حضور اسلام ناب در آن است،تصریح کرد:دشمنان به این نتیجه رسیده اند برای متوقف کردن جریان اسلام در منطقه و جهان باید اسلام هراسی را در میان جوامع پیاده کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با حرکت اسلام هراسی در جهان می خواهند فضا را برای پیشرفت جمهوری اسلامی غبار آلود کنند تا کشوری که جوانانش برای دستیابی به موفقیت شب و روز کار می کنند را شکست دهند.

جلیلی با بیان این که مستضعفین جهان همه می دانند که با اسلام می توان به موفقیت رسید،گفت: دشمنان اسلام هر از گاهی یک حمله ی تروریستی در جهان انجام می دهند و آن را به اسم اسلام به پایان می رسانند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش به تحلیل حرکت دوم دشمنان ایران یعنی ایران هراسی در منطقه پرداخت و بیان کرد: راهکار دوم دشمنان انقلاب اسلامی ایران هراسی در منطقه است، چرا که می دانند اگر در کشوری انقلاب اسلامی ریشه بدواند موجب امنیت و ثبات بخشی در کشور خود و منطقه می شود.

وی در این باره ادامه داد: نظام سلطه با ترساندن دیگر کشور های منطقه از ایران می خواهد در منطقه هرج و مرج راه بیندازد تا سرعت پیشرفت کشور ایران را کاهش دهد.

جلیلی در بخش دیگری از سخنانش به پاسخی برای دسیسه چینی های دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: تمام موفقیت های انقلاب اسلامی حاصل یک اندیشه ی انقلابی است که پایه و اساس آن تعالیم انقلاب اسلامی است و اکنون به ستونی محکم تبدیل شده است و به دست ولایت فقیه می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: جمهوری اسلامی با اقدامات خود توانساه در برابر توطئه های دشمنان برای رواج اسلام هراسی در منطقه مقاومت کند

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی حرکت سوم دشمن را ترس از تفکر انقلابی در ایران بیان کرد و ادامه داد:ساخته شدن بیش از ۲۰۰شبکه ی ماهواره ای برای ایران به جهت دلسوزی و پرکردن اوقات فراغت مردم ایران نیست بلکه برای مشغول کردن نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی و واداشتن آنها به هرزه پویی است.

وی خاطر نشان کرد:تفکر انقلابی پس از ۳۸ سال توانسته است سایه جنگ را از کشور ایران دور کند و اجازه نمی دهد تهدید ها به کشور نزدیک شود.

وی در بخش دیگری به ناکام ماندن تحریم ها علیه ایران پرداخت و گفت: اکنون نظام سلطه با این که می داند تحریم ها اثری بر پیشرفت ایران ندارد اما آن را مانند اهرم زنگ خورده ای به دست گرفته تا ملت ایران را بترساند.

وی بزرگترین نگرانی دشمن را پیشرفت ایران دانست و افزود: پیاده نظام های دشمن باید بدانند که دوران ترساندن مردم ایران به پایان رسیده است زیرا جمهوری اسلامی با توانسته است قله های موفقیت را فتح کند.

جلیلی در ادامه با بیان این که جمهوری اسلامی تحریم هراسی را مکمل پیروزی دشمن دانست،اظهار داشت: ابزار دشمن ترساندن ملت ایران و راهکار مقابله انقلاب اسلامی نترسیدن و فائق آمدن بر مشکلات است.

وی گفت:کاسبان تحریم هراسی باید بدانند این اهرم دیگر به پایان خود رسیده است زیرا جمهوری اسلامی فهمیده است تنها با قدرت و دستیابی به علم می تواند تحریم ها را منحل کند.

دبیر سابق شورای امنیت ملی با اشاره به این که دشمن ۵سال متوالی تمام توان خود را برای شکست دادن یکی از دوستان جمهوری اسلامی گذاشت عنوان کرد:نظام سلطه تنها به دلیل تفکر انقلابی در منطقه توانست پیروز شود و:وظیفه ما این است که در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی این میراث بزرگ را گرامی بداریم و پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی دهیم.

انتهای پیام/ عباسی

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x