تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ترامپ، عامل جدایی یک زوج آمریکایی پس از ۲۲ سال زندگی مشترک!

  • کد خبر : 180391
  • 21 بهمن 1395 - 8:31

زنی ۷۳ ساله در آمریکا به خاطر اینکه همسرش در انتخابات ریاست جمهوری به دونالد ترامپ رای داده بود، از وی جدا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر» به نوشته روزنامه ایندیپندنت، زنی در آمریکا به خاطر اینکه همسرش در انتخابات ریاست جمهوری به دونالد ترامپ رای داد، پس از ۲۲ سال زندگی مشترک از وی جدا شد.

این روزنامه در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: گیل مک کورمیک، زندانبان بازنشسته که خود را سوسیالیستی با گرایش های دموکراتیک می‌داند، پارسال که همسرش در یک میهمانی به طور اتقافی گفت می خواهد به ترامپ رای دهد، حیرت زده شد.
این زن ۷۳ ساله که پیش از این، هرگز به جدایی از همسرش که یک جمهوری‌خواه محافظه کار است، فکر نکرده بود، با حمایت همسرش از ترامپ، احساس کرد که به وی «خیانت» شده است.
او گفت: «شنیدن اینکه او ممکن است به ترامپ رای دهد، مرا کاملاً آشفته کرد. احساس می‌کردم خودم را گول زده‌ام. این مسئله باعث روشن شدن مسائلی بین ما شد که قبل از آن مشخص نبود، و من فهمیدم در طول زندگی چه چیزهایی را پذیرفته ام که زمانی که جوانتر بودم هرگز زیر بار آنها نمی رفتم.»
ایندیپندنت نوشت: با وجود گذشت سه ماه از تفرقه‌افکنانه‌ترین انتخابات در تاریخ سیاست مدرن آمریکا که موجب لطمه زدن به روابط در خانواده‌ها و روابط دیگر شد، شماری از مردم آمریکا می گویند این جراحت‌های عاطفی هنوز التیام نیافته است.
این در حالی است که نتایج نظرسنجی مشترک رویترز و شرکت پژوهشی ایپسوس نشان می دهد بر خلاف همیشه که بعد از انتخابات، کینه ها و دشمنی‌ها از بین می رفت، این بار نه تنها این خصومت‌ها برطرف نشده، بلکه حتی شدیدتر شده است که حاکی از افزایش اختلاف بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، و تقویت مواضع ایدئولوژیکی است که به گفته جامعه شناسان و کارشناسان علوم سیاسی موجب افزایش بی‌اعتمادی در دولت می شود، ‌و سازش و مصالحه سیاسی را دشوارتر خواهد کرد.
یک روز پس از مراسم ادای سوگند ترامپ، صدها هزار نفر در اعتراض به انتصاب وی به سمت ریاست جمهوری، به خیابان‌ها ریختند. همچنین تظاهراتی در اعتراض به اقدام ترامپ در ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا در این کشور برگزار شده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x