تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دعوت علماء و سران طوایف اهل سنت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ شعار “مرگ برآمریکا” با صلابت بیشتری سر داده می شود

  • کد خبر : 180460
  • 21 بهمن 1395 - 9:26
دعوت علماء و سران طوایف اهل سنت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ شعار “مرگ برآمریکا” با صلابت بیشتری سر داده می شود

جمعی از علما و سران طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز بزرگترین معروف حمایت گسترده از آرمان‌های انقلاب است از عموم مردم خواستند با حضور پرشور خود در این روز برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان بیافزایند.

 

به گزارش«کمال مهر»؛به نقل از عصرهامون، علما و بزرگان طوایف سراسر سیستان و بلوچستان ضمن دعوت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر عظمت جمهوری اسلامی و الگویی برای تمام جهانیان دانستند.

 

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام مقدس ایران است.
مولوی عبدالله حسن زهی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی درس های بزرگی برای تمام جهانیان داشته و دارد چرا که آزادگی و حریت را با تمام‌توان به همه نشان داده و الگویی بی نظیر برای جهانیان شده است.
مولوی حسن زهی افزود: مردم ایران همانند همیشه قدردان انقلاب و خدمات بی نظیر آن هستند بنابراین با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های امام‌راحل میثاق می بندند.
وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه تمامی آحاد جامعه است چرا که با این کار می توان دین خود را به انقلاب ادا کرد و به جهانیان نشان داد که تا پای جان از انقلاب و آرمان های آن دفاع خواهیم کرد.
مولوی حسن زهی در پایان گفت: عزتمندی و شرف امروز ملت ایران نشات گرفته از انقلاب اسلامی است چرا که کشوری که در زمان طاغوت دست نشانده و نوکر اجانب و آمریکا بود امروز به یک کشور کاملا مستقل و دارای برترین فن آوری و تکنولوژی ها مبدل شده است.
وی در پایان گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای جاویدان خواهند ساخت و مستکبران را ناامیدتر از قبل خواهند کرد.

 

مردم با حضور در راهپیمایی دست رد بر سینه استکبار جهانی خواهند زد
امام جمعه اهل سنت قصرقند گفت: مردم با حضور گسترده و چشمگیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری همچون گذشته، دست رد بر سینه استکبار جهانی زده و دشمنان را ناامید و مأیوس می‌کنند.
مولوی عبدالخبیر صمدانی فر در گفتگو با خبرنیمروز با بیان اینکه مردم ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم فهیم و ولایتمدار  را مردمی استوار و وفادار به نظام و انقلاب معرفی کرد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی مردم به نظام و انقلاب است
امام جمعه اهل سنت قصرقند تصریح کرد: مردم با حضور خود در عرصه های مختلف پایبندی خود را به خون شهدا و آرمان های انقلاب ثابت کردند.
مولوی صمدانی فر اذعان داشت:‌ مردم با حضور گسترده و چشمگیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری همچون گذشته، دست رد بر سینه استکبار جهانی زده و دشمنان را نا امید و مأیوس می‌کنند.
وی ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: مردم با حضور همیشگی خود در صحنه های مختلف و راهپیمایی ها همواره به جهانیان ثابت خواهند کرد که پشتیبان انقلاب اسلامی و پیرو ولایت فقیه هستند.
امروز بزرگترین معروف حمایت گسترده از آرمان‌های انقلاب است
مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون همیشه پرچم سرافراز ایران اسلامی بر قله های افتخار و سعادت خواهد درخشید.
وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به جهانیان ثابت خواند کرد که هیچ گاه دشمنان این انقلاب نمی توانند با تهدید و تحریم مردم ما را نا امید کنند.
امام جمعه اهل سنت سرباز با اشاره به تهدیدات جدید آمریکا و رفتار به دور از انسانیت سردمداران آمریکایی، بیان کرد: انگار دشمنان ما نمیدانند که ملت ایران نه تنها از تهدید و تحریم نمی ترسند بلکه این فشارها باعث خواهد شد تا با قدرت بیشتر به مقابله با استکبار برخاسته و از کشور و نظام خود دفاع کنند.
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید پرشکوهتر و پرخروشتر از هر سال باشد، تصریح کرد: از عموم مردم ایران از هر قومیت، مذهب و دینی دعوت میکنم تا بار دیگر با خروشی انقلابی و حضوری دهها میلیونی در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند تا دشمن بداند تهدیدهایش هیچ تاثیری بر ما نخواهد داشت.
راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرانه پیروزی انقلاب است
امام جمعه اهل سنت راسک نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با دعوت از عموم مردم شهرستان سرباز برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه، بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن روز نجات میهن از دامان استکبار و استبداد حکومت طاغوت شاهنشاهی است پس باید هر ساله با شکوه بیشتری جشن گرفته شود.
وی افزود: حضور هر ایرانی با غیرت در این راهپیمایی، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و دشمنان این نظام مقدس است.
مولوی فتحی محمد نقشبندی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث گرانقدر امام خمینی(ره) نماد مقاومت و حکومت اسلامی است برای کشورهای دیگر جهان، خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن به عنوان نماد استکبار ستیزی و پیروزی خون بر شمشیر است و در این شرایط خاص که استکبار جهانی آخرین تلاش خود را برای از بین بردن منافع ایران به کار گرفته است؛ حضور در این راهپیمایی و اعلام حمایت از انقلاب و رهبری, بر همه ایرانیان واجب است.
وی با تاکید بر اینکه در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت خواهد کرد، گفت: از عموم مردم شهرستان سرباز دعوت میکنم تا همچون همیشه در این راهپیمایی ضد استکباری شرکت کنند تا دشمنان بدانند مردم شریف ایران تا آخرین قطره خون با هم متحد و برادر خواهند ماند.
ملت ایران با حضور در راهپیمایی هوشیاری خود را به رخ جهانیان می کشد
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران این بار نیز با حضور خود نشان خواهد داد که ملتی فهیم و انقلابی هستند.
وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان انقلاب، تصریح کرد: در طول این ۳۸سالی که از انقلاب اسلامی ایران گذشته است همواره دشمنان این ملت و نظام در تلاش بوده اند تا میان ملت و نظام جدایی ایجاد کنند اما مردم فهیم ایران اسلامی همواره در مراسمات مهم ملی شرکت کرده و همبستگی خود با نظام و حمایت از رهبری را فریاد زده اند.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز در پایان با بیان اینکه که شرکت در راهپیمایی یک وظیفه ملی است، گفت: فردا تمامی احاد مردم ایران  خصوصا مردم شجاع و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان  با شور و شکوه  همیشگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد.
چشم دشمنان انقلاب به راهپیمایی فرداست
مولوی مرادزهی از علمای اهل سنت شهرستان سرباز نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه حتما در راهپیمایی۲۲شرکت خواهم کرد، اظهار داشت: شرکت در هر مراسمی که برای مقابله با ظلم و استکبار باشد واجب شرعی است.
وی افزود: دهه فجر یادآور دلاور مردانی است که با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا اینک ما بتوانیم زیر سایه اسلام و در امنیت کامل زندگی کنیم.
مولوی مرادزهی با دعوت از عموم مردم ایران برای شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: دشمنان انقلاب ما همواره چشم به اینگونه مراسمات دارند، پس باید همواره با حضوری پرشور به آنان یادآوری کنیم که این ملت تا زتده هستند پای این انقلاب و رهبری فرزانه آن خواهند ایستاد.
دعوت علمای اهل سنت سراوان از مردم برای حضور در راه پیمایی ۲۲ بهمن
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت بخش جالق شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و ایام الله فجر را یادآور آرمان ها و امیال ایادی کفر و مستکبران دانست که به یأس و ناامیدی آنان تبدیل شد و حاکمیت دینی بر کشور نقش بست.وی افزود: بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی حاکمیت دینی بود لذا وظیفه ملی ما این است که‌ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت داشته باشیم و با حضور خود به افرادی که نسبت به آرمان های امام و انقلاب تبلیغات سوء دارند پاسخ دندان شکن دهیم.
امام جمعه موقت اهل سنت بخش جالق سراوان ادامه داد: برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی داشته ایم و تا آخرین نفس پای انقلاب خواهیم ماند و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.
 مردم غیور و مرزدار جنوب شرق حماسه ای سترک می آفرینند
مولوی مراد محمد سلامی امام جمعه مسجد جامع محمدمصطفی دزک در گفت و گو با شستون ضمن دعوت از مردم برای برپایی هرچه با شکوه تر در راه پیمایی ۲۲بهمن، اظهار داشت: مردم غیور و مرزدار شرقی ترین نقطه کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲۲بهمن بار دیگر با ولایت فقیه تجدید میثاق خواهند کرد و در راستای حمایت از انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حضور فعال خواهند داشت.
وی ادامه داد: ۲۲بهمن نماد پیروزی حق بر باطل است و نشانگر همیشه پیروز بودن حق است که ملت قهرمان پرور ایران‌ در سال ۵۷ با نیروی اخلاص و ایمان به خداوند همگام با امام خمینی (ره) انقلاب را به پیروزی رساندند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش یکدلی ملت ایران در دفاع از ولایت فقیه است
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: ملت ایران پرشورتر از سال های گذشته به صحنه خواهند آمد تا جواب دندان شکنی به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بدهند و این حضور نمایش وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و ولایت خواهد بود.
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: ملت ایران تاکنون همیشه حضوری با صلابت در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته و امسال نیز پرشورتر از سال های گذشته به صحنه خواهند آمد تا جواب دندان شکنی به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بدهند و این حضور نمایش وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و ولایت خواهد بود.
وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت می کنند که ملت غیور ایران همچنان با صلابت در مقابل تمام تهدیدها و تحریم های دشمنان ایستاده و تسلیم نخواهد شد و این حضور مردم همه توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مردم مرزدار میرجاوه همانند سال های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت می کنند که با قدرت در مقابل توطئه دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب تجدید میثاق کرده و حمایت خود از انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشید.
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دستاورد بزرگی برای کشورمان خواهد بود
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با دلگان پرس، با اشاره به سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از همه مردم کشورم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دعوت می کنم تا با حضور پرشکوه خود مشت محکمی بر دهان سران استکبار جهانی و علی الخصوص سران آمریکا بزنند.
وی با بیان اینکه حضور مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و همچنین تجدید عهد با مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در این روز به جهانیان ثابت می کنیم که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با تاکید بر اینکه در این زمان که دشمنان انقلاب اسلامی به سردمداری آمریکا دست به دست هم داده اند تا نقشه های شوم خود را بر علیه کشورمان عملی کنند، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه های خبیثانه دشمنان و مستکبرین را خنثی خواهد کرد.
مولوی بلال مقدسیان اضافه کرد: مردم کشورمان مثل سال های گذشته با حضور خود، جواب یاوه سرایی های رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد.
وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاورد عظیم و بزرگی برای انقلاب اسلامی و کشورمان است، گفت: قطعا دشمنان با مشاهده حضور میلیونی مردم در خیابان ها دچار یاس و ناامیدی می شوند.
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با اشاره به اینکه سران رژیم پهلوی نقشه های قدرت های استکباری را در منطقه اجرا می کردند، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی به کشورمان به یکی از قدرت های برتر منطقه در زمینه های علمی و سایر زمینه ها شده است.
۲۲ بهمن ماه تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان
مولوی یعقوب حسین بر در گفت و گو با دادمردان، اظهار داشت: با توجه به حساسیت منطقه و اتفاقات اخیر، وظیفه ملت مسلمان ایران است تا با قاطعیت بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند و قدرت و توان انقلابی خود را به نمایش بگذارند.
این مولوی حقوقدان ادامه داد: ۲۲ بهمن ماه، تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان اسلام است و این حضور پرشور مردم است که همواره توطعه های دشمنان را نقش برآب می کند.
وی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس و نا امیدی دشمنان نظام خواهند شد.
مولوی حسین بر با اشاره به توطعه دشمنان، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم در این روز بزرگ مهر تثبیتی بر آرمانهای نظام اسلامی  است.
وی در پایان از عموم مردم فهیم و شریف استان سیستان و بلوچستان خواست تا با حضوری یکپارچه و منسجم، در راهپمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و با آرمان های رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کنند.
حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به زیاده گویی های ترامپ است
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم با حضور هوشمندانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین تودهنی را به یاوه گویی ها ترامپ خواهد زد.
مولوی شمس الحق دامنی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پهره اظهار کرد: حضور در عرصه های ملی از جمله راهپیمایی ۲۲۲ بهمن وظیفه شرعی ماست چرا که این حرکت موجب عزت کشور خواهد شد.
 وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضور هوشمندانه ملت ایران پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهد بود از این رو وظیفه خود می دانیم در این حرکت ملی حضور پیدا کنیم.
انتقال انقلاب به نسل بعد وظیفه ماست
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: ملت ایران در سال ۵۷ با از خودگذشتگی و نثار جان خود این انقلاب که در مسیر اراده الهی بود برای این کشور به ارمغان آوردند و حال وظیفه ماست که این کشور اسلامی را به نسل بعد منقل کنیم.
مولوی دامنی تصریح کرد: حضور هدفمند هر یک از ما مردم در این عرصه ملی اقدام کوچک و کم زحمتی است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر خدمت بزرگی را رقم خواهد زد که ثمره شیرین آن از آن عاید خودمان خواهد شد.
شعار “مرگ برآمریکا” با صلابت بیشتری سر داده می شود
امام جمعه نصرت آباد در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: آحاد مردم اهم از شیعه و سنی باید به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل کنند.
مولوی جان داد نارویی با بیان اینکه سی و هشت سال از عمر انقلاب اسلامی سپری شده است، افزود: مردم نباید اتفاقاتی که توسط رژیم منحوس پهلوی در ایران رخ داده است را فراموش کنند لذا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید آرمان ها و ارزش های انقلابی را به نسل جوان منتقل کنیم.
وی بیان داشت: امسال نسبت به سال های قبل مردم باید از همیشه با قدرت و صلابت بیشتری شعار “مرگ برآمریکا” را فریاد بزنند زیرا هیچگاه دشمنی ما با آمریکا از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان نیز در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به دعوت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی ملی نشان از وحدت و همدلی مردم دارد و به دشمنان این پیام را می دهد که با هر سلیقه و مذهبی همچنان پای ارزش ها و آرمانی های انقلابی ایستاده و اجازه نفوذ بیگانگان را هرگز نخواهیم داد.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکاست
مولوی محمد جعفر محبیبا اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲۲ بهمن تیری به چشم دشمنان نظام و انقلاب است، گفت: بهترین پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکا وحدت مسلمانان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، حمایت از ولایت فقیه ، اعتنا نکردن به صحبت های دشمن می باشد.
وی با بیان اینکه ملت ایران اهم از شیعه و سنی همه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد، افزود: برای این انقلاب و آزادی خون هزاران شهید ریخته شد تا ما امروز این آسایش و راحتی را داشته باشیم.
حضور و همبستگی ملت مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی
“مولوی عبدالغنی دهانی” مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان نیز ضمن دعوت مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه بیان کرد: با گذشت سی و هشت سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی مردم در تمام صحنه های ملی به صورت خودجوش شرکت کرده که این حضور و همبستگی ملت مشتی محکم بر دهان یاوه گویانی است که می گویند مردم از نظام فاصله گرفته اند.
وی با بیان اینکه مردم پشت سر ولایت فقیه هستند، ادامه داد: مردم به این انقلاب عشق ورزیده و دلبسته اند از همین رو در تمام مراسمات ملی به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده وفعالی خواهند داشت.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان بیداری و هوشیاری ملت ایران 
امام ‌جمعه اهل‌سنت خاش هم در این خصوص به خبرنگار زاهدانه گفت: سی و هشت سال پیش مردم قیام کردند و خون خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی نثار کردند لذا ما وظیفه داریم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و حق خون شهدا را ادا کنیم.
مولوی محمدعلی شهنوازی تصریح کرد: با حضور در این راهپیمایی به دشمنان نشان می دهیم که ملت ایران هنوز بیدار و هوشیار است و در مقابل کوچکترین هجمه دشمنان ایستادگی خواهد کرد و هیچگاه صحنه را ترک نمی کند.
مردم ایران اسلامی با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی های رییس جمهور جدید آمریکا را می دهند
امام جمعه اهل سنت مسجد قباء دادکان بخش ایرندگان شهرستان خاش گفت: مردم ایران اسلامی با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی های رییس جمهور جدید آمریکا را می دهند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی آنان می زنند.
مولوی آخرداد بامری در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۳۸ سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و جان فشانی و رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی می گذرد و در این مدت پیشرفت های بسیاری در بسیاری از عرصه ها داشته ایم.
وی بیان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و مهمترین گوهر وجودی برای یک کشور استقلال سیاسی است.
مولوی بامری با تاکید بر حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: همگان امسال در مقابل یاوه گویی های آمریکا و سخنان رییس جمهور جدید این کشور باید با شور و خروش هرچه بیشتر در راهپیمایی عظیم و میلیونی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم و جواب سخنان سخیف ترامپ بزنیم.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند” “پیروزی ما به به خاطر وحدت بوده و دشمن را با اتحاد باید ناامید کنیم”، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرصلابت و قدرتمند خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن  تمامی نقشه های و فتنه های  شوم دشمنان را که ما را از اهدافمان خسته کنند انها را ناامید و خنثی  خواهند کرد .
امام جمعه اهل سنت مسجد قباء دادکان بخش ایرندگان شهرستان خاش با بیان اینکه ولایت فقیه از ارکان اساسی و مهم جامعه است، اذعان کرد: همه ملت ایران تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و میلیون‌ها انسان منتظر فرمان ایشان برای شهادت هستند و بدون شک در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب  است که می توان بر توطئه و فتنه های  دشمنان غلبه کرد.
وی با اشاره به سخنان زشت و سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی های رییس جمهور جدید آمریکا را می دهند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x