تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

هنوز مکان مشخصی برای کسبه پلاسکو تعیین نشده است

  • کد خبر : 180133
  • 20 بهمن 1395 - 8:22

 
رئیس شورای شهر تهران گفت: وضعیت خانواده‌های شهدای آتش‌نشان پلاسکو را در دستور کار داریم.

دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه/ مکان مشخصی برای کسبه پلاسکو تعیین نشده است

به گزارش خبرنگار گروه اجتماع«کمال مهر»، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به ۱۹ بهمن ماه که به نام نیروی هوایی ارتش نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: در ۱۹ بهمن سال ۵۷ حیاط مدرسه علوی پذیرای پرسنل نیروی هوایی ارتش بود که در مقابل حضرت امام(ره) با صف‌های منظم کل حیاط و زیرزمین این مدرسه را برای متحد شدن با امام(ره) پر کرده بودند.

وی افزود: منتشر شدن تصاویر این روز باعث شد آخرین مهر بر تابوت شاهنشاهی زده شود. رژیم شاهنشاهی در این روز قصد داشت برنامه‌های شومی را در ایران اجرا کند و از مردم زهر چشم بگیرد ولی با فرمان امام(ره) همه از زن و کودک به خیابان‌ها ریختند و حکومت نظامی نتوانست عملی شود.

چمران ادامه داد: توطئه دستگاه‌های رژیم پهلوی با فرمان امام(ره) و بیرون ریختن مردم از خانه‌ها به شکست انجامید و این امر موجب شد که روز ۲۲ بهمن ماه شاهد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

وی از مردم ایران درخواست کرد تا برای نمایش وحدت و اتحاد در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: روز ۲۲ بهمن مصادف با نخستین روز دهه اول فاطمیه است به همین منظور از مردم درخواست دارم تا در این ایام از برنامه‌های پیش بینی شده به خوبی استفاده کنند و مظلومیت و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را گرامی بدارند.

چمران با بیان اینکه وضعیت خانواده‌های شهدای آتش‌نشان پلاسکو را در دستور کار داریم، تصریح کرد: قرار است رقمی را پیش‌بینی کنیم تا مسیر خدمت گذاری به این عزیزان تنها در حد حرف نباشد.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص کسب و کار کسبه پلاسکو هنوز جایی مشخص نشده است، افزود: باید در کمیته‌های تشکیل شده به این مسئله رسیدگی شود تا آن‌ها بتوانند سریعا کارهای خود را اجرایی کنند.

چمران گفت: هنوز تجهیزات آتش‌نشانی برای این سازمان در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x