تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

طرح جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران برای تسریع در امور ازدواج جوانان

  • کد خبر : 180081
  • 20 بهمن 1395 - 8:51

وام ازدواج ۸۰ میلیونی; در این طرح میزان مبلغ گردش حساب می‌تواند کمتر باشد اما مدت افتتاح حساب انتظار بین ۵تا۱۰ سال است که بعد از آن وام ۴۵ تا ۸۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴۴ درصد به مشتری پرداخت می‌شود.

به گزارش کمال مهر به نقل از خبرگزاری تسنیم : مرتضی اکبری در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح جدید این بانک برای تسریع در امور ازدوج جوانان گفت: در این طرح افراد با پیش بینی زمان ازدواج در بانک افتتاح حساب کرده و برای کسب امتیاز بعد ازچ ند سال بین ۳۵ تا ۸۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنند.
وی با تأکید براینکه حداقل و حداکثری برای میزان سپرده گذاری تعیین نشده است، گفت: امتیاز مشتریان براساس رسوب حساب‌شان محاسبه شده و طبق آن سقف تسهیلات ازدواج مشخص می شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در طرح اول وام ازدواج با احتساب رسوب ماهانه محاسبه می‌شود ۳۵تا ۴۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد به مشتری پرداخت می‌شود.
اکبری با تشریح طرح پیوند مهر ایران گفت: در این طرح میزان مبلغ گردش حساب می‌تواند کمتر باشد اما مدت افتتاح حساب انتظار بین ۵تا۱۰ سال است که بعد از آن وام ۴۵ تا ۸۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد به مشتری پرداخت می‌شود.
ادامه دارد…
انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x