تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

باند بزرگ کیف قاپی در همدان منهدم شد

  • کد خبر : 180079
  • 20 بهمن 1395 - 8:59

رئیس پلیس آگاهی استان:متهم در تحقیقات به عمل آمده، به ۱۵ فقره سرقت کیف قاپی با همدستی ۴ نفر دیگر معترف شد که با همکاری نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ متهمم دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز توقیف شد.

به گزارش کمال مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : رضا زارعی گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد کیف قاپی در شهرستان همدان در ماه های اخیر رسیدگی به این موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه کاراگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند مجرمان در ارتکاب اعمال مجرمانه خود به هر اقدام خشونت آمیزی متوسل می شوند، افزود: با تشکیل تیمی مجرب و با استفاده از تجارب قبلی با بررسی میدانی و محل تردد سارقان، در نهایت به دنبال اقدامات فنی و پلیسی، سرباند سارقان شناسایی و پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت هنگامی که متهم با یک دستگاه موتورسیکلت وارد منزل شد، توسط مأموران دستگیر شد.
زارعی اظهار داشت: در بازرسی انجام شده از منزل موردنظر تعدادی مدارک و تلفن همراه مسروقه کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه و موتورسیکلت به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مسئول بیان داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده، به ۱۵ فقره سرقت کیف قاپی با همدستی ۴ نفر دیگر معترف شد که با همکاری نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ متهم دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: در بازجویی های فنی و پلیسی از متهمان مشخص شد پس از سرقت، تعدادی از اموال مسروقه شامل تعدادی موبایل و مقادیری طلا را بفروش رسانده اند که با راهنمایی آنان تعداد ۶ نفر از خریداران اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از منازل آنان تعداد ۸ دستگاه گوشی موبایل، یک رشته گردنبند، دو حلقه انگشتر و یک حلقه دستبند طلا کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و کشف اموال به همراه شکات، سارقان و خریداران اموال مسروقه به دادسرای همدان ارسال شد که در نهایت متهمان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x