تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

گردهمایی نهار اسکار با حضور نامزدهای امسال برگزار شد

  • کد خبر : 180032
  • 19 بهمن 1395 - 14:48

مهمانی نهاری که دیروز با حضور ۱۶۳ تن از نامزدهای اسکار پیش روی برگزار شد مهمانان از نامزدهای بخش بازیگری شامل نیکول کیدمن و دو پاتل برای «شیر» تا اما استون برای «لالالند» و دنزل واشنگتن برای «حصارها» را در برمی‌گرفت. رایان گاسلینگ، مت دیمون، جاستین تیمبرلیک و ناتالی پورتمن از دیگر حاضران در این مهمانی غیر رسمی بودند که در هوایی بارانی در لس آنجس گرد هم جمع شدند.

به گزارش کمال مهر؛ مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مهمانی نهاری که دیروز با حضور ۱۶۳ تن از نامزدهای اسکار پیش روی برگزار شد، سی‌ و ششمین مهمانی از این دست بود و در بورلی هیلتون برگزار شد.

در این مهمانی که به میزبانی هیات مدیران آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک برگزار شد، به رسم سال‌های پیش عکس یادگاری دست‌جمعی نیز گرفته شد.

مهمانان از نامزدهای بخش بازیگری شامل نیکول کیدمن و دو پاتل برای «شیر» تا اما استون برای «لالالند» و دنزل واشنگتن برای «حصارها» را در برمی‌گرفت. رایان گاسلینگ، مت دیمون، جاستین تیمبرلیک و ناتالی پورتمن از دیگر حاضران در این مهمانی غیر رسمی بودند که در هوایی بارانی در لس آنجس گرد هم جمع شدند.

یاهو نیوز نیز در این باره نوشت: در این مراسم شریل بون ایزاکس رییس آکادمی اسکار با اشاره به این که امسال سالی متفاوت بود سخنان خود را با یادآوری انتقادهایی که پارسال از اسکار برای انتخاب نامزدها شده بود ادامه داد و از هشتگ اسکار خیلی سفید یاد کرد که موجب شرمندگی اسکار در نزد عموم شد. وی گفت اما حالا می‌توان گفت که واقعا تغییر ایجاد شده است.

وی به فعال‌تر کردن آکادمی با پذیرش ۶۸۳ رای دهنده جدید نیز اشاره کرد.

رییس آکادمی اسکار گفت: لازم نیست به فهرست‌ها نگاه کنیم تا متوجه این تفاوت شویم از سمت چپ این میز که رائول پک کارگردان سیاهپوست مستند «من کاکا سیاه تو نیستم» که یکی از ۴ فیلمساز سیاهوستی است که نامزد بخش بهترین مستند شده تا سمت راست که جوی مک میلن تدوینگر فیلم «مهتاب» حضور دارد و نخستین باری است که در تاریخ اسکار یک زن آفریقایی- آمریکایی نامزد بهترین تدوین شده، می‌توان این تغییر را دید.

امسال ۷ نامزد از ۲۰ نامزد بخش بازیگری را بازیگران سیاهپوست تشکیل داده‌اند.

ایزاکس بدون نام بردن از فردی، به صندلی‌های خالی مراسم اشاره کرد که تحت فرمان ممانعت از ورود اتباع ۷ کشور مسلمان از سوی ترامپ امکان حضور در این مراسم را پیدا نکردند. اصغر فرهادی کارگردان «فروشنده» نامزد بخش اسکار خارجی از جمله چهره‌هایی بود که این مراسم را تحریم کرد.

هشتاد و نهمین دوره اهدای جوایز اسکار به میزبانی جیمی کیمل در تاریخ یکشنبه ۲۶ فوریه برگزار و به صورت زنده از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x