تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مخفی‌گاه جدید مارها در سرویس‌های بهداشتی+ عکس

  • کد خبر : 180067
  • 19 بهمن 1395 - 15:15

شاید کمی عجیب و ترسناک باشد که شما پس از ورود به سرویس بهداشتی با تعدادی مار خطرناک مواجه شوید و در این مطلب روایتی واقعی از این اتفاق را خواهید خواند.

به گزارش «کمال مهر»؛ چندی پیش یک پسر جوان به نام Isac Mcfadden  اهل تگزاس ایالات متحده هنگامی که صبح برای شستشوی صورت خود به داخل سرویس بهداشتی خانه رفت با یک منظره عجیب و بسیار ترسناک مواجه شد.

یک مار زنگی غول پیکر داخل توالت فرنگی خانه چمبره زده و به او نگاه می‌کرد، جوان به قدری حیرت زده و شوکه شد که در چند لحظه اول کاری نمی‌توانست انجام دهد خوشبختانه او زود هوشیاری خود را بدست آورد و قبل از اینکه مار به او حمله کند با یک بیل او را کشت.

بیشتر بخوانید:نکته‌های خواندنی درباره پول که نمی‌دانید

مادر خانواده که از این اتفاق بسیار ترسیده بود با مرکز جمع آوری مار در شهر خود تماس گرفت و از آنها خواست برای جستجوی وجود احتمالی مارهای دیگر خانه آن‌ها را بررسی کنند.

مخفی‌گاه جدید مارها در سرویس‌های بهداشتی+ عکس

کارشناسان مارگیر با بررسی تمامی قسمت‌های خانه به نتایج ترسناکی دست یافتند، بیش از ۲۳ مار زنگی از بچه مار تا مار کامل در قسمت‌های مختلف خانه مخفی شده بودند، آن‌ها در همه جا از زیر قفسه‌های کابینت تا شیروانی، داخل اتاق‌ها، داخل حمام و هر جایی که امکان مخفی شدن بود نفوذ کرده و زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید:روایت های خواندنی از زندگی عجیب پارالمپیکی‌ها

تیم مارگیر تمامی آن‌ها را از خانه خارج کرده و برای اطمینان از اینکه مار دیگری در خانه مخفی نشده باشد آنجا را سم پاشی کردند، خانواده مک فرن یک کابوس ترسناک را پشت سر گذاشته و اگر به طور اتفاقی مار پیدا نمی‌شد امکان داشت تمامی اعضای خانواده جان خود را بر اثر مارگزیدگی از دست بدهند.

مار زنگی یکی از خطرناکترین مارها در دنیا است و انواع مختلفی دارد ، این مار هنگام آمادگی برای حمله کردن دم خود را تکان می دهد که صدایی شبیه به زنگوله از آن تولید و به همین دلیل به آن مار زنگی گفته می‌شود.

کارشناسان براین اساس به افراد توصیه می‌کنند هنگام مواجه با حیوانات وحشی چنانچه آشنایی با رام کردن آن‌ها ندارند، سریعاً محل را ترک کرده و از متخصص برای ایمن سازی محیط کمک بگیرند.

منبع:menhealth

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x