تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

«شکاف» در راس باکس آفیس آمریکا

  • کد خبر : 179851
  • 19 بهمن 1395 - 7:38

فیلم «شکاف» ساخته ام.نایت شیامالان با بازی جیمز مک‌آووی با فروش ۱۴.۶ میلیون دلار دیگر در مجموع فروش خود را به ۹۸.۷ میلیون دلار رساند.

به گزارش کمال مهر؛ مهر به نقل از اسکرین دیلی، فیلم «شکاف» ساخته ام.نایت شیامالان با بازی جیمز مک‌آووی با فروش ۱۴.۶ میلیون دلار دیگر در مجموع فروش خود را به ۹۸.۷ میلیون دلار رساند.

این در حالی است که «حلقه‌ها» بازسازی فیلم ترسناکی به همین نام در مکان دوم قرار گرفت و از نمایش در ۲۹۳۱ سالن سینما مبلغی معادل ۱۳ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم که گفته می‌شود با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده در باکس آفیس جهانی نیز ۱۵.۲ میلیون دلار فروش کرد تا مجموع فروشش را در نخستین اکران آخر هفته خود به ۲۸.۲ میلیون دلار برساند.

«هدف یک سگ» ساخته لاسه هالستروم در دومین هفته نمایشش فیلم سوم فهرست است و ۱۰.۸ میلیون دلار فروش کرده و در مجموع فروشش را به رقم ۳۲.۹ میلیون دلار رسانده است.

«چهره های پنهان» از کمپانی فاکس و «لالالند» فیلم مدعی اسکار با فروشی که از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده در دو مکان بعدی جای دارند و «شیر» دیگر فیلم اسکاری با فروش ۲۱.۸ میلیون دلار پس از دریافت چند جایزه در همین آخر هفته، ۶ رده ارتقا یافت و در مکان هشتم جای گرفت.

«شر موجود: فصل آخر» فیلم ردیف ششم جدول پرفروش‌هاست که در دومین هفته حضورش در جدول ۴.۵ میلیون دلار فروخته و در مجموع فروشی ۴۰ میلیون دلاری را ثبت کرده است.

در جایگاه هفتم پرفروش‌ها نیز انیمیشن «آواز بخوان» جای دارد که این هفته ۴ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش به ۲۶۲.۹ میلیون دلار برسد.

«فضای بین ما» با فروش ۳.۸ میلیون دلار از دیگر تازه‌واردهای فهرست است که در مکان نهم جای گرفته و فیلم دهم باکس آفیس «سه ایکس» است که در سومین هفته نمایشش در مجموع ۸۵ میلیون دلار فروش کرده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x