تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

کارگاه عفاف و حجاب درتولیدات هنری «هنرهای هشتگانه» در کرج برگزار شد+عکس

  • کد خبر : 179989
  • 19 بهمن 1395 - 14:35
کارگاه عفاف و حجاب درتولیدات هنری «هنرهای هشتگانه» در کرج برگزار شد+عکس

امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز با بیان اینکه هنرمندان به دلیل جایگاهی که دارند، برای جوانان کشور الگو هستند و باید در نحوه لباس پوشیدن و صحبت کردنشان، حجاب و عفاف را رعایت کنند، تصریح کرد: هنرمندان نقش موثری در ترویج فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در جامعه دارند و می‌توانند نقش مهمی در اصلاح پوشش اسلامی در کشور داشته باشند.

به گزارش کمال مهر؛ کارگاه عفاف و حجاب درتولیدات هنری «هنرهای هشتگانه» دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۷ در سالن جلسات سازمان بسیج هنرمندان استان البرز برگزار شد.

علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز با اعلام  این خبر عنوان کرد: کارگاه عفاف وحجاب بارویکرد شیوه هاوروشهای حریم عفاف درتولیدات هنری «هنرهای هشتگانه»اعم ازتجسمی،عکاسی،فیلم،شعرونویسندگی،تئاتر،موسیقی و…برگزار شد.

وی ادامه داد: وضعیت حجاب هنرمندان و بازیگران سرشناس و مطرح درفیلم‌های روی پرده سینما و یا برنامه ها و سریال های تلویزیونی، همچنین نوع پوشش آن ها در زندگی شخصی و حضور اجتماعی، نقش موثری در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارد.

امیرکمالی با بیان اینکه هنرمندان به دلیل جایگاهی که دارند، برای جوانان کشور الگو هستند و باید در نحوه لباس پوشیدن و صحبت کردنشان، حجاب و عفاف را رعایت کنند، تصریح کرد: هنرمندان نقش موثری در ترویج فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در جامعه دارند و می‌توانند نقش مهمی در اصلاح پوشش اسلامی در کشور داشته باشند، به همین دلیل باید برای رعایت حجاب در بین هنرمندان حساسیت ویژه‌ وجود داشته باشد و بیشتر از سایر افراد جامعه حجاب و عفاف را در پوشش ظاهریشان و نحوه برخورد اسلامی با دیگر افراد رعایت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: این کارگاه به همت بسیج هنرمندان استان البرز به مناسبت دهه فجر با حضور دکتر برهانی فر از اساتید برجسته کشور در جمع هنرمندان بسیجی برگزار شد .

 

 

 

انتهای پیام

.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179989

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x