تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

هنجار شکنی با صحنه های متعدد سیگار کشیدن درفیلم های امسال جشنواره فجر/ به تعداد انگشت های دست فیلم ارزشی در جشنواره نداریم

  • کد خبر : 179991
  • 19 بهمن 1395 - 14:37
هنجار شکنی با صحنه های متعدد سیگار کشیدن درفیلم های امسال جشنواره فجر/ به تعداد انگشت های دست فیلم ارزشی در جشنواره نداریم

علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون عنوان کرد: مشکلات هنرمندان بسیار زیاد است و متاسفانه اکثر هنرمندان دچار مشکل هستند.

محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار کمال مهر اظهار داشت: هنرمندان استان البرز حرکتهای خوبی را در سطح استان انجام دادند یکی از این حرکتها تشکیل هیئت اسلامی هنرمندان البرز بود و اتفاق های خوبی که در این هیئت افتاد و علی رغم اینکه هنوز نوپا است و در آغاز راه است ولی به نسبت نو بودن و جدید بودنش فعالیت های خوبی در دست انجام است هر چند با این فعالیت ها نباید ما ادای دین کامل نسبت به هنرمندان کرده باشیم.

وی ادامه داد: هدیه نوروزی تهیه و توزیع شده بین هنرمندان استان که بسیار ناقابل است و در مقابل ارزش های این عزیزان کادوی ارزشمندی نیست اما این اتفاقات میتواند آغازگر یک اتفاق بزرگتری در سطح استان باشد.

علی اکبری تاکید کرد: امیدواریم با فعال تر شدن این مجموعه بتوانیم در شب های شعر، در مراسم هایی که به مناسبت تولد هنرمندان است، بتوانیم مراسم هایی داشته باشیم و بیشتر دور هم باشیم و بیشتر از مشکلاتشون هنرمندان  مطلع شویم و چنانچه کاری از دست هر یک از اعضای این هیئت برمی آید  به رفع مشکل این عزیزان کوشا باشیم.

وی عنوان کرد:  مشکلات هنرمندان بسیار زیاد است و متاسفانه اکثر هنرمندان دچار مشکل هستند،منتهی اگر فکر کنیم که هیئت هنرمندان می تواند همه این مشکلات را به تنهایی حل کند،قطع به یقین اشتباه است و نیاز به مساعدت و همکاری بین همه نهادها و ارگان های دولتی و مردمی است که بتوانیم آنچه که در شان هنرمندان است،اتفاق خوبی را رقم بزنیم. در این مجموعه هم به هر حال این حرکت آغاز شده و امیدواریم که حرکت ادامه پیدا کند و ما به یک وحدت بین تمامی هنرمندان استان البرز برسیم.

علی اکبری به جشنواره فجر امسال اشاره کرد و گفت:  قضاوت و جمع بندی تا اینجا هنوز  زود است ،هنوز ۵ روز از جشنواره باقی مانده ولی متاسفانه با نگاه کلان به  نظر میاد که مسیر را اشتباه طی می کنند و مسیر از مسیر واقعی اش دور می شود و از اهداف قبلی فاصله میگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در جشنواره خیلی از فیلم ها را می بینیم که طلاق عاطفی بین زن و شوهر اتفاق می افتد. اگر چنین اتفاقی در سطح جامعه هم است، وظیفه هنرمند و رسالتش نیست که این را به تصویر بکشد،بلکه وظیفه این است که راهکار ارائه دهد و جلوی طلاق ها را بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: در اکثر فیلم ها به گفته ی خود آقای وزیر بهداشت که دو روز در جشنواره فیلم دیدند،از هشت فیلم، هفت فیلم یعنی از خانم و آقا و پیرمرد و پیرزن و جوان و نوجوان همه سیگار می کشند اصلا بازیگر و فیلم بدون سیگار نداریم. اینها به نظرم آفت هایی است که جشنواره امسال با آن مواجه است. ضمن اینکه به هر حال فیلم های ارزشی مان خیلی تعدادشون کم است مجموعا شاید ما به تعداد انگشت های دست فیلم ارزشی داشته باشیم.

انتهای پیام/

.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x