تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جمع آوری ۴ هزار عکس ویژه “قیام عاشورا” در مهدیون کرج

  • کد خبر : 179876
  • 19 بهمن 1395 - 7:18
جمع آوری ۴ هزار عکس ویژه “قیام عاشورا” در مهدیون کرج

ماکت کربلا که روایتگر وقایع عاشورا بود توسط مجتمع مهدیون کرج ساخته شد و از اول محرم تا شام غریبان امام حسین (ع) در کربلا برای زائران در قالب نمایشگاه به اجرا گذاشته شد.

به گزارش کمال مهر شامگاه دوشنبه (۱۸ بهمن) نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از مهدیه شاهین ویلای کرج بازدید کرد و در جریان فعالیت های فرهنگی این مجموعه قرار گرفت.
محمد جواد کولیوند در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: سال گذشته با وجود فراز و نشیب های فراوان برای نخستین بار ماکت کربلا در این مجموعه ساخته شد و در عراق برای عموم و زائران دیگر کشورها به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: مجتمع مهدیون با تفکر و تکنولوژی هایی که در آن وجود دارد توانسته است توفیقات خوبی کسب کند و با جمع آوری ۴ هزار عکس واقعی مجموعه ای ویژه در راستای قیام امام حسین (ع) فراهم آورد.
کولیوند اظهار داشت: همانگونه که عده ای تا روز آخر همراه با امام حسین (ع) به واسطه عشق و نه تکلیف ایستادگی کردند امروز مجموعه مهدیون توانسته است گام های مثبتی در راستای واقعه عاشورا و نهضت امام سوم شیعیان بردارد.
شایان ذکر است سال گذشته ماکت کربلا که روایتگر وقایع عاشورا بود توسط مجتمع مهدیون کرج ساخته شد و از اول محرم تا شام غریبان امام حسین (ع) در کربلا برای زائران در قالب نمایشگاه به اجرا گذاشته شد.
منبع :البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x