تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

انقلاب اسلامی ادامه راه انبیای الهی است

  • کد خبر : 179398
  • 17 بهمن 1395 - 9:40

امام جمعه همدان در مراسم نماز جمعه:آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه همزمان با دهه مبارک فجر با حضور پرشور مردم متدین و انقلابی در همدان برگزار شد.

به گزارش «کمال مهر»،
حجت الاسلام غیاث الدین طه محمدی خطیب جمعه همدان در خطبه اول نماز جمعه ضمن  تبریک سی وهشتمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : به برکت پیروزی انقلاب و میلاد شیرزن قهرمان کربلا امید است که ما میراث خوار این دو عید بزرگ باشیم
وی افزود: خدای تعالی براساس لطف و رحمت بی منتهای خود در هر زمان نوری را قرار میدهد که بشریت را از پلشتی ها نجات دهد.
حجت الاسلامی محمدی بیان داشت: انقلاب اسلامی ادامه راه انبیای الهی است و برکات انقلاب برجهانیان انکار ناپذیر است  و نمونه آن افرادی زیادی هستند که از چین ,ژاپن ,آفریقا ,آمریکا در سالهای ابتدای انقلاب نام فرزندان خود را روح الله نهادند.
وی تصریح کرد: با طلوع انقلاب همچون خورشید تمام حکومت های پوشالی منطقه بی فروغ شدند .
محمدی در ادامه سخنان خود به جنگ تحمیلی و رشادت وشهادت رزمنگان اسلام اشاره کرد  و افزود: در زمان جنگ تحمیلی کشور ما از تولید یک سیم خاردار و سلاح نظامی عاجز بود ولی امروز موشک بالستیک در کشور ما تولید می شود وباعث هراس آمریکا شده است در جنگ تحمیلی ۴۵ کشور با ایران جنگیدند و به رژیم بعث عراق کمک نظامی ,اطلاعاتی ,تجهیزاتی نمودند اما با روشنگری امام خمینی وتجهیزات کم حتی یک وجب از خاک کشور ما در اختیار دشمن قرار نگرفت در حالی که در زمان رژیم پهلوی آمریکاییها در ایران حق توحش می گرفتند .
امام جمعه همدان تصریح کرد: شهدای بعد از انقلاب مدیون شهدای پیش از انقلاب هستند چرا که اگر رشادت های این شهیدان نبود انقلاب اسلامی پدید نمی آمد .
همچنین در نماز جمعه همدان پیش از خطبه های نماز جمعه سرتیپ خلبان رحمان افسری فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان در مورد حوادث انقلاب اسلامی و رویدادهای ۱۹ تا ۲۱ بهمن سال ۵۷ و روز نیروی هوایی سخنرانی کرد.
وی اظهار داشت  نیروی هوایی در نزدهم بهمن خدمت مقام امام خمینی رسیدند و از همان روز،  ۱۹بهمن به نام روز نیروی هوایی نام گرفت
وی افزود: روز ۲۰ بهمن رژیم پهلوی تصمیم  گرفته بود پادگان را محاصره کندکه با هوشیاری نیروی هوایی مردم انقلابی بر نیروهای رژیم پیروز شدند و در روز ۲۱ بهمن در خیابان حجت با نیروهای باقی مانده رژیم در گیری مسلحانه داشتند و در آن نیز پیروز شدند .
افسری خاطر نشان کرد: دولت موقت بختیار خیانت بزرگی در حق ملت ایران نمود  و ۷۰فروند هواپیمای F14و۱۶۰ فروند هواپیمای F16وچندین هواپیمای H3اچ ۳وسه رزم ناو نیروی دریایی که خریداری شده بود تا در اختیار ارتش نیروی دریایی قرار گیرد به طور یک طرفه قرارداد را لغو کرد و در سالهای بعد این تجهیزات به کشورهای دیگر واگذار شد.
فرمانده پایگاه نوژه تصریح کرد: در سالهای جنگ تحمیلی نیروی هوایی با کمترین امکانات و بیشترین ازخودگذشتگی ها در حملات هوایی ظاهر شدند.
وی بیان داشت: هیچ عملیاتی به صورت تک نفره انجام نمی شد  اما حملات هوایی با اچ ۳به تک نفره انجام می شد و بسیار موفقیت امیز بود.
انتهای پیام / ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x