تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

کار گاه تخصصی «عمق میدان در عکس انقلاب» در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 179411
  • 17 بهمن 1395 - 9:12

خانه عکاسان حوزه هنری البرز کارگاه تخصصی «عمق میدان و ترکیب بندی عکس » را با نگاهی به عکس های دوران انقلاب اسلامی برگزار می کند

به گزارش کمال مهر؛ کار گاه تخصصی «عمق میدان در عکس انقلاب» با هدف نگاهی به عکس های دوران انقلاب اسلامی دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۶ در کرج برگزار می شود.

خانه عکاسان حوزه هنری البرز کارگاه تخصصی «عمق میدان و ترکیب بندی عکس » را با نگاهی به عکس های دوران انقلاب اسلامی برگزار می کند و مدرس این کارگاه یک روزه کاوه فرزانه از اساتید برتر عکاسی کشور می باشد.

 محمد مهرابی مدیر دفتر تجسمی حوزه هنری البرز با اعلام  این خبر عنوان کرد: عکاسی در شرایط بحرانی  توانایی و تبحر خاصی می خواهد و عناصر اصلی ثبت یک عکس در آن شرایط هم قابل بررسی و موشکافی است.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: دو عنصر عمق میدان و ترکیب بندی در عکس های انقلاب اسلامی بسیار پررنگ وحائز اهمیت است لذا برآن شدیم تا با بهره گیری از تجربیات استاد کاوه فرزانه این دو عنصر را با نگاهی به عکسهای انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار دهیم.

مهرابی در پایان تاکید کرد: عکس‌های انقلابمی‌تواند به نسل امروز که آن روزگار را ندیده اتفاقات رخ داده درسال ۵۷ را گوشزد کند و بیانگر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

شایان ذکراست این کارگاه یک روزه،  دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۶در نگارخانه سوره حوزه هنری البرز  با حضور اعضای خانه عکاسان البرزبرگزارمی شود.ضمنا شرکت در این کارگاه برای همه علاقمندان به رشته عکاسی آزاد است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x