تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان بیگی را تسلیت گفت

  • کد خبر : 179425
  • 17 بهمن 1395 - 9:35
رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان بیگی را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوریضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان بیگی از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

به گزارشکمال مهر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در این پیام ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان بیگی از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
*متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیمانالله و انا الیه راجعوندرگذشت حاجیه خانم «اصلی اعمی اینانلو» مادر بزرگوار دلاورمردان دوران دفاع مقدس شهیدان صدرالله، محمد و ابراهیم بیگی، موجب تالم و تاثر شد.
این مادر صبور و فداکار که در پرتو ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، وجود خود را وقف پرورش فرزندانی شجاع و دلبسته به آرمان های بلند عاشورایی کرد، به یقین اجری بزرگ نزد حضرت حق خواهد داشت.
این جانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان البرز و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.حسن روحانیرییس جمهوری اسلامی ایران»

امنبع :  البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x