تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

درخشش تکواندوکاران فردیسی در مسابقات جام باشگاهها + عکس

  • کد خبر : 179414
  • 17 بهمن 1395 - 8:50
درخشش تکواندوکاران فردیسی در مسابقات جام باشگاهها + عکس

مسابقات قهرمانی جام باشگاههای استان قم که روز جمعه ۱۵ بهمن ماه در خانه تکواندو شهرستان قم برگزار شد در رده سنی خردسالان امیرحسین نوروزی ، سیدحسین موسوی ، امیرمحمد رفیعی با کسب مدالهای طلا در تیم انا بتن قم شدند.

سجاد معاضدی مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام رضا(ع) روز یک شنبه درگفت و گو با خبرنگار کمال مهر از درخشش تکواندوکاران فردیسی در  مسابقات قهرمانی جام باشگاههای استان قم خبر داد.

وی دراین خصوص گفت: درمسابقات قهرمانی جام باشگاههای استان قم  که روز جمعه ۱۵ بهمن ماه در خانه تکواندو شهرستان قم برگزار شد در رده سنی خردسالان امیرحسین نوروزی ، سیدحسین موسوی ، امیرمحمد رفیعی با کسب مدالهای طلا در تیم انا بتن قم شدند.

photo_2017-02-05_08-21-47

معاضدی هم چنین تصریح کرد: در رده سنی نونهالان نیز امیر ضامنی و امیررضا احمدزاده در تیم سلمان قم با کسب مدال طلا و نقره باعث قهرمانی این تیم در جام باشگاهای استان قم شدند.

photo_2017-02-05_08-22-00

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فردیس در خصوص حضور  ورزشکاران شهرستان فردیس در مسابقات جام باشگاههای قم اظهار داشت:  این تکواندوکاران فردیسی از اعضای کانون بسیج  ورزشکاران شهرستان فردیس بوده که با دعوت دبیر هیئت تکواندو استان قم به عنوان بازیکن کمکی به این تیم ها ملحق شدند.

وی در ادامه از کار ارزشمند تکواندو کاران فردیسی در این مسابقه خبر داد و گفت: تکواندوکاران فردیسی در یک حرکت نمادین و ارزشی مدالهای خود را به یکی از تکواندوکاران فردیس که از حضور وی در مسابقه جلوگیری شده بود تقدیم  کردند و وی را با وجود سن پایین به عنوان کاپیتان تیم جهت گرفتن جام معرفی نمودند، این تکواندو کار از شانس های کسب مدال طلا در این مسابقات بود.

photo_2017-02-05_08-21-35

در پایان شایان ذکر است شهرستان فردیس فاقد لیگ تکواندو می باشد و این تکواندو کاران در مسابقات لیگ استان البرز شرکت و افتخارآفرینی نموده اند و به منظور کسب تحربیات بیشتر در سایر مسابقات نیز شرکت می نمایند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x