تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

نامه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به ربیعی برای ارائه اطلاعات در مورد عملکرد صندوق بازنشستگی فولاد/ صندوق بازنشستگی فولاد زیر ذره بین تحقیق و تفحص مجلس+سند

  • کد خبر : 179275
  • 16 بهمن 1395 - 13:43
نامه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به ربیعی برای ارائه اطلاعات در مورد عملکرد صندوق بازنشستگی فولاد/ صندوق بازنشستگی فولاد زیر ذره بین تحقیق و تفحص مجلس+سند

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ربیعی وزیر تعاون از وی خواست تا در راستای تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های وابسته، اطلاعات و توضیحات لازم در این زمینه را در اختیار نمایندگان قرار دهد.

به گزارش «کمال مهر»؛ تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته به آن کلید خورد.

تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته به آن به دستور هیئت رئیسه مجلس و با درخواست محسن بیگلری نماینده مردم سقز، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آغاز شد.

خدادادی پیش از این با اشاره به وجود شرایط نامطلوب اقتصادی در صندوق های بازنشستگی گفته بود: صندوق بازنشستگی فولاد از جمله صندوق های بحران زده کشور است که با مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم می‌کند و نمی تواند زیر مجموعه های خود را اداره کند.

در همین رابطه محسن بیگلری نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی با بیان اینکه بارها شاهد تجمع بازنشستگان فولاد و شرکت های وابسته مقابل مجلس بودیم گفت: بطور قطع و یقین این عزیزان مشکلاتی دارند که مجبور می شوند در مقابل مجلس جمع کنند.

 

وی با بیان اینکه تجمع کنندگان از تخلف در صندوق بازنشستگی فولاد کشور حرف می زنند، گفت: ما از مسئولین خواستیم تا در این زمینه و همچنین مشکلات بازنشستگان توضیح دهند.

 

نماینده متقاضی تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد افزود: در پی درخواست ما، مسئولین صندوق بازنشستگی فولاد توضیحاتی ارائه کردند که برای ما قابل قبول و قانع کننده نبود و به همین دلیل از ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستیم تا با حضور در مجلس و کمیسیون اجتماعی در این زمینه پاسخگو باشد.

بیگلری افزود: ما خواستار روشن شدن حساب و کتابهای صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های وابسته هستیم و وزیر باید در این زمینه توضیح دهد.

وی تصریح کرد: اگر توضیحات وزیر در کمیسیون اجتماعی مجلس برای ما قانع کننده نباشد، تحقیق و تفحص مذکور را در صحن مجلس مطرح خواهیم کرد و با رای مثبت نمایندگان و تشکیل هیئت تحقیق و تفحص گزارشی در این زمینه تهیه و در صحن مجلس قرائت خواهیم کرد.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینجانب به همراه منصور مرادی نماینده محترم مریوان خواستار تحقیق و تفحص در این زمینه هستیم که این موضوع در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

در ۱۲ دی ماه سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ربیعی وزیر تعاون از وی خواست تا در راستای تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های وابسته، اطلاعات و توضیحات لازم در این زمینه را در اختیار نمایندگان قرار دهد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x