تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پاسخ مکتوب فیفا درباره مشکل تراکتورسازی +عکس

  • کد خبر : 179328
  • 16 بهمن 1395 - 14:56

فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا» در پاسخ به فارس اعلام کرد محرومیت تراکتورسازی به علت شکایت بازیکن تونسی سابق تبریزی‌ها بوده است که شامل محرومیت از دو دوره نقل و انتقالات می‌شود.

به گزارش «کمال مهر» نائویزه کینگ از بخش مطبوعاتی فیفا در پاسخ به سئوالات مطرح شده از سوی خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد بحث محرومیت تیم تراکتورسازی به صورت مکتوب، از طرف عالی‌ترین مرجع فوتبال جهان، پاسخ داد.

وی اعلام کرد:ما می‌توانیم تایید کنیم که مجمع شورای حل اختلاف (DRC) به امور درخواست حمزه یونس، بازیکن تونسی علیه باشگاه تراکتورسازی رسیدگی کرده است.چنین تصمیمی به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه ایرانی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اکتبر(۳ و ۴ آبان ۹۵ ) سال ۲۰۱۶ اعلام شد.

این مقام افزود:با استفاده از این تصمیم مربوطه، یک ممنوعیت ثبت بازیکن جدید چه در سطح ملی یا بین‌المللی برای ۲ دوره متوالی ثبت بازیکن(پنجره نقل و انتقالات)پیرو تصمیم گرفته شده مجمع حل اختلاف به باشگاه ایرانی تحمیل شده است.علیه چنین تصمیمی که نهایی شده ، هیچ درخواست تجدید نظر تسلیم نشد.

   پاسخ مکتوب فیفا درباره مشکل تراکتورسازی +عکس

با توجه به این اظهارات، هم اکنون مشخص است که موضوع محرومیت تراکتورسازان از خرید‌های زمستانی، به تونی اولیویرا و بازیکن پرتغالی مربوط نشده و به شکایت بازیکن تونسی پیشین تبریزی‌ها مربوط می‌شود.

همچنین تیمی که اکنون امیر قلعه‌نویی،‌هدایتش را برعهده دارد و با پرسپولیس تهران در چالش رقابت قهرمانی لیگ برتر است، برای ۲ دوره نقل و انتقالات امکان جذب بازیکن داخلی یا خارجی ندارد.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x