تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نمایش زهیر استان البرز به دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج راه یافت

  • کد خبر : 178772
  • 13 بهمن 1395 - 14:29

نمایش «زهیر» از آثار شاخص و قابل توجه نمایشی حوزه هنری البرز است که با موضوع نیروهای مدافع حرم در سال جاری تولید شده است.

نمایش زهیر به نویسندگی و کارگردانی عباس هادیان از هنرمندان جوان البرز که پیش از این در جشنواره تئاتر استانی البرز خوش درخشیده و جوایز متعددی را از آن خود کرده بود، به دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج راه یافت.

نمایش «زهیر»  از آثار  شاخص  و قابل توجه نمایشی  حوزه هنری البرز است که با موضوع نیروهای مدافع حرم در سال جاری تولید شده است. این نمایش  توسط کارگردان متعهد البرزی «عباس هادیان »کارگردانی شده است و زوایای پیدا و پنهان حضور جوانان کشورمان برای حفظ امنیت کشور و دفاع از حریم اهل بیت در مقابل  دشمنان در آنسوی مرزها را روایت می کند.

عباس هادیان نویسنده و کارگردان نمایش در گفتگو با کمال مهر اظهار داشت: نمایش “زهیر” روایت گر داستان مدافعان حرم است و داستان با یک تک تیرانداز شروع می شود که در موقعیتی تنهاست و تمام افکار منفی به آن هجوم می آورد که از دفاع صرف نظر کند و …نهایتا به میدان جنگ برمی گردد و شهید می شود و جزو شهدای مدافع حرم می شود.

وی ادامه داد: شهدای سرافراز مدافع حرم حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز وظیفه همه ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا ما امروز با زبان هنر در راستای ترویج این فرهنگ عظیم هستیم.

هادیان در پایان تاکید کرد: این نمایش پیش از این در جشنواره تئاتر استانی البرز در بخشهای کارگردانی، نویسندگی، بازیگری و پوستر و بروشر جوایز قابل توجهی  اخذ کرده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x