تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

داوران بخش سرود جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی معرفی شدند

  • کد خبر : 178775
  • 13 بهمن 1395 - 14:24

اولین جشنواره و جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی از صبح روز جمعه پانزدهم بهمن ماه آثار ۱۳ گروه حاضر در بخش سرود جشنواره را در تالار سوره حوزه هنری مورد ارزیابی قرار می دهند.

به گزارش کمال مهربه نقل از مهر؛ هادی آزرم، شهروز حقی و علی تفرشی به عنوان هیات داوران بخش سرود اولین جشنواره و جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی از صبح روز جمعه پانزدهم بهمن ماه آثار ۱۳ گروه حاضر در بخش سرود جشنواره را در تالار سوره حوزه هنری مورد ارزیابی قرار می دهند.

برگزیدگان این بخش ساعت ۱۸ همین روز در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

۱۳ گروه حاضر در فینال بخش سرود نخستین جشنواره جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی از شامگاه سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ تا ظهر روز چهارشنبه سیزدهم بهمن به مرور وارد تهران می‌شوند. همه گروه‌ها در هتل «آفتاب» مستقر خواهند شد و از ظهر روز چهارشنبه برای اجراهای پاتوقی به سمت نقاط تعیین شده حرکت می‌کنند.

فرهنگسراهای ملل، رسانه و رضوان به همراه پارک دانشجو و بازار بزرگ تهران در شهر تهران طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه میزبان گروه‌های سرودی هستند که از استان‌هایی نظیر خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، مرکزی، یزد، فارس، زنجان و هرمزگان در فینال بخش سرود این جشنواره رقابت می‌کنند.

تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان موسیقی و سرود می‌توانند تمامی اجراهای گروه‌ها را به صورت رایگان تماشا کنند و در انتخاب گروه برگزیده در قسمت آرای مردمی مشارکت داشته باشند. این در حالی است که در جریان اجرای هر گروه کد اختصاصی و یک سامانه پیامکی اعلام می‌شود که مخاطبان می‌توانند به آنها رای بدهند و در روز اختتامیه برگزیدگان این بخش هم مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x