تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آماری از علل مرگ آمریکایی‌ها که شما را متعجب خواهد کرد!+ جدول

  • کد خبر : 178837
  • 13 بهمن 1395 - 15:25

آمار جالبی از علل مرگ آمریکایی‌ها در طول عمرشان منتشر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر» وبسایت بیزنس اینسایدر در مطلبی نوشت: اینکه آمریکایی ها تا چه میزان از جانب تروریستهای خارجی در معرض خطر قرار دارند شاید تا حدودی به طرح جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مربوط باشد. ترامپ روز جمعه با امضای این طرح از ورود حدود ۲۲۰ میلیون نفر از اتباع ۷ کشور مسلمان به خاک آمریکا در ماه های آینده جلوگیری کرد. این اقدام او حتی اعتراضات جهانی را نیز به دنبال داشت و باعث ایجاد سردرگمی در فرودگاه ها شد. همچنین بسیاری از کارشناسان سیاست خارجی و نظامی از این ممنوعیت ابراز نگرانی کردند.
اما دولت دونالد ترامپ و حامیان وی از این طرح حمایت کردند و هدف آن را حفظ جان شهروندان آمریکایی در برابر تروریست های خارجی عنوان کردند. “جان کلی”، وزیر امنیت داخلی آمریکا روز گذشته اعلام کرد: “ما نمی خواهیم زندگی آمریکایی ها به خطر بیفتد.”
اما این خطر دقیقا تا چه اندازه قابل توجیه است؟
بر اساس پژوهشی که در سپتامبر ۲۰۱۶ میلادی بوسیله “الکس نوراسته” در مؤسسه “کاتو” انجام شد، ۳۰۲۴ آمریکایی از سال ۱۹۷۵ تا ۲۰۱۵ به دست تروریستهای خارجی کشته شدند. از این تعداد ۲۹۸۳ نفر آنها در حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر کشته شدند.
در زیر جدولی از تعداد آمریکایی هایی که بین سالهای ۱۹۷۵ تا ۲۰۱۵ به شیوه های مختلف کشته شده اند، تهیه شده است. اما جالب است بدانیم که عوامل پرخطرتری در مقایسه با تروریسم، جان آمریکایی‌ها را تهدید می کند. جنایاتی که ممکن است بدست تروریستها انجام شود به رنگ قرمز درآمده اند.
چقدر احتمال دارد یک آمریکایی بدست یک تروریست کشته شود؟/ این آمار شما را متعجب خواهد کرد!+ جدول
این جدول نشان می دهد از هر ۷ آمریکایی ۱ نفرشان در طول عمر خود ممکن است بر اثر مشکل قلبی جان خود را از دست بدهد. از هر ۳۱ آمریکایی ۱ نفرشان ممکن است در طول عمر بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست بدهد. از هر ۹۸ آمریکایی ۱ نفرشان ممکن است با خودکشی از بین برود. از هر ۲۴۹ آمریکایی ۱ نفرشان ممکن است به دست هموطن خود به قتل برسد. از هر ۳۵۸ آمریکایی یک نفرشان ممکن است با اسلحه گرم کشته شود. از هر ۸۳۵۹ آمریکایی یک نفرشان با ضرب گلوله پلیس کشته می شود. از هر ۹۷۳۸ آمریکایی یک نفرشان در سانحه های هوایی و دریایی کشته می شود. اما رقمی که آمریکایی ها ممکن است در طول عمر خود بخاطر تروریسم کشته شوند، از این ارقامی که ذکر شد بسیار کمتر است. تنها از هر ۴۵۸۰۸ آمریکایی یک نفرشان ممکن است با تروریسم (هر نوع جنایت تروریستی) کشته شود و از هر ۴۶۱۹۲۸۹۳ آمریکایی یک نفرشان ممکن است بدست یک تروریست مهاجر کشته شود!
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x