تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حضور مدیران ارشد سینما برای تماشای آثار ارزشی/ روزی خنثی برای جشنواره فیلم فجر!

  • کد خبر : 178774
  • 13 بهمن 1395 - 14:26

به گزارش کمال مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی روز سوم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه به کار خود پایان داد که قبل از نمایش اولین اکران فیلم‌های سینمایی یعنی زمان فرش قرمز، عوامل فیلم «ماجان» جای خالی مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی را حس کردند. حتی در […]

به گزارش کمال مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی روز سوم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه به کار خود پایان داد که قبل از نمایش اولین اکران فیلم‌های سینمایی یعنی زمان فرش قرمز، عوامل فیلم «ماجان» جای خالی مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی را حس کردند. حتی در ادامه، اصلانی در نشست خبری حضور پیدا نکرد و فقط مهتاب کرامتی حاضر شد.

حواشی «ماجان» کماکان ادامه داشت تا جایی که عوامل این فیلم به مشکل صدا که از روز اول برخی فیلم‌ها با آن درگیر بودند، اعتراض کردند.

در امتداد حواشی فیلم‌ها، بازیگران اصلی «دریاچه ماهی» نیز در نشست خبری دیده نشدند و با دیگر عوامل، مراسم به کار خود پایان داد.

حضور مدیران ارشد سینمایی یعنی حجت الله ایوبی و حبیب ایل بیگی در سالن نمایش فیلم‌های «دریاچه ماهی» و «ویلایی‌ها» در نوع خود جالب بود؛ چنانچه تا پایان نمایش فیلم از سالن خارج نشدند.

در روز سوم، مخاطبان و اهالی رسانه تقریبا روز خنثایی را پشت سر گذاشتند اما نکته جالب برگزار شدن فرش قرمز و نمایش اولین فیلم در زمان تعیین شده قبلی بود.

شب گذشته، شاهد حضور سینماگرانی چون مصطفی کیایی، سیاوش حقیقی، محمد حسین مهدویان، هادی حجازی فر، جواد عزتی، سعید راد، مسعود آب پرور، محسن کیایی و … در برج میلاد بودیم.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x