تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

عصر شعر “حماسه ساز عشق” در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 178556
  • 12 بهمن 1395 - 10:49

شب شعر و خاطره انقلاب با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش کمال مهر؛ عصر شعر “حماسه ساز عشق”  به مناسبت دهه فجر سه شنبه دوازدهم بهمن ماه ساعت۱۵  در مؤسسه ی ایرانیان موفق کرج برگزار می شود.

عصر شعر و خاطره علاوه بر ایجاد فضایی شاد و پرامید برای مردم، زمینه‌ای مطلوب به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب شعر و فرهنگ است زیرا به طور حتم تأثیرگذاری مفاهیم انقلاب با رویکرد هنری و ادبی بسیار بیشتر از دیگر قالب‌هاست.

شب شعر و خاطره انقلاب با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

شعر می تواند ابزار و وسیله انتقال وقایع و رخداد های تاریخی فرهنگی به نسل جوان امروز باشد و شاعران میتوانند با زبان لطیف و زیبا جوانان را با اشعار و افکار بلند نسل های قدیم و جدید آشنا کنند لذا زبان شعر از دیر باز در ایران کهن قدمتی تاریخی و تاثیری هزاران برابر دارد که با برگزاری جلسات هفتگی عصر شعر سعی در توانمندی شاعران استان و تربیت شاعران نسل نو دارد.

این برنامه روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه  ساعت ۱۵ واقع در آزادگان، بلوار مطهری، سه راه نبوت، جنب تالار علیرضا حیدری، ساختمان بانک شهر، طبقه چهارم، مؤسسه ی ایرانیان موفق بوده است. از همه شاعران و اهالی ادب و هنر جهت شرکت در این نشست  ادبی دعوت به عمل می آید؛ ضمناً حضور برای همه علاقمندان به شعر و ادب فارسی آزاد است.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x