تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستگیری سارق زن طلا فروشی در بازار مظفریه همدان

  • کد خبر : 178476
  • 12 بهمن 1395 - 8:44

فرمانده انتظامی شهرستان همدان:مأموران با رویت فیلم دوربین‌های مداربسته متوجه شدند یکی از مشتریان طلافروشی که زنی جوان است در هنگامی که تظاهر به خرید طلاجاتت می‌کند از غفلت فروشنده استفاده کرده و در حرکتی سریع و حرفه‌ای تعداد ۱۲ عدد النگو سرقت و سپس در کمال خونسردی طلافروشی را ترک کرد.

به گزارش کمال مهر ، ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان نوشت : سرهنگ پژمان قویمی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از کسبه بازار مظفریه مبنی‌بر سرقت تعدادی طلاجات از مغازه وی توسط یکی از مشتریان، دستگیری سارق در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ عین القضات قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با رویت فیلم دوربین‌های مداربسته متوجه شدند یکی از مشتریان طلافروشی که زنی جوان است در هنگامی که تظاهر به خرید طلاجات می‌کند از غفلت فروشنده استفاده کرده و در حرکتی سریع و حرفه‌ای تعداد ۱۲ عدد النگو سرقت و سپس در کمال خونسردی طلافروشی را ترک کرد.
سرهنگ قویمی تصریح کرد: با مشخص شدن چهره سارق، تحقیقات گسترده برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز که با به‌کارگیری منابع و مخبرین و همکاری کسبه بازار مظفریه، متهم شناسایی و با هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان ادامه داد: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل که جهت بررسی تحویل پلیس آگاهی استان همدان شد.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x