تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جسد نیمه عریان یک مرد در حاشیه شهر همدان کشف شد

  • کد خبر : 178483
  • 12 بهمن 1395 - 8:21

رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد:شهروندان در تماسی با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰، موضوع وجود یک جسد در یکی از مناطق حاشیه ای شهر همدان را اطلاع رسانی می کنند || عوامل پلیس آگاهی همدان نیز در صحنه جرم حاضر شده و در بررسی ها پلیسی در می یابد که این جسد متعلق به همان فردی است که چند روز پیش مفقود شده بود | با توجه به سرنخ های موجود به زودی عاملان این قتل دستگیر می شوند.

به گزارش کمال مهر به نقل از همدان پرس : رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: جسد نیمه عریان رها شده یک مرد ۳۴ ساله در حوالی یکی از مناطق حاشیه ای شهر همدان کشف شد.
سرهنگ رضا زارعی افزود: این مرد ۳۴ ساله جمعه هفته جاری از منزل خارج شده و به خانه بازنمی گردد.
وی اضافه کرد: شهروندان روز گذشته (یکشنبه) در تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰، موضوع وجود یک جسد در یکی از مناطق حاشیه ای شهر همدان را اطلاع رسانی می کنند.
وی افزود: عوامل پلیس آگاهی همدان نیز در صحنه جرم حاضر شده و در بررسی ها پلیسی در می یابد که این جسد متعلق به همان فردی است که چند روز پیش مفقود شده بود.
رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: در ادامه بررسی های مشخص می شود که قاتل یا قاتلان این فرد را در مکان دیگری با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسد وی را به این محل منتقل کرده اند.
سرهنگ عزیزی تاکید کرد: هم اینک جسد این جوان ۳۴ ساله برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و با توجه به سرنخ های موجود به زودی عاملان این قتل دستگیر می شوند.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x