تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

«کودک شو» تا ۱۰ روز دیگر تولید می‌شود/ الگوبرداری از ۲ اثر خارجی

  • کد خبر : 178338
  • 11 بهمن 1395 - 14:47
«کودک شو» تا ۱۰ روز دیگر تولید می‌شود/ الگوبرداری از ۲ اثر خارجی

«کودک شو» برنامه ای با حضور حداکثری بچه های بین ۳ تا ۶ سال است با این حال مخاطب این برنامه خانواده ها هستند و برنامه برای کودکان نیست.

به گزارش کمال مهربه نقل از مهر؛ ابوذر پورمحمدی با اشاره به مراحل نهایی تولید «کودک شو» در شبکه نسیم گفت: در حال آماده سازی نهایی دکور برنامه در فرهنگسرای بهمن هستیم که در مراحل پایانی نصب ویدیو پروژکشن و… قرار دارد.

وی با اشاره به ویژگی های فرهنگسرای بهمن که قرار است یکی از سالن های آن استودیوی این برنامه قرار بگیرد، یادآور شد: فرهنگسرای بهمن یک مجموعه کامل فرهنگی است. از جمله امکانات این مجموعه بزرگ فرهنگی سالن شهید آوینی است که به لحاظ ظرفیت و امکانات فنی از سالن اصلی برج میلاد هم بهتر است. حضور ما در این مکان این ویژگی را دارد که هم خدمت رسانی به مردم جنوب شهر است و هم مکان در دل یک مجموعه فرهنگی است.

پورمحمدی درباره تولید «کودک شو» توضیح داد: «کودک شو» برنامه ای با حضور حداکثری بچه های بین ۳ تا ۶ سال است با این حال مخاطب این برنامه خانواده ها هستند و برنامه برای کودکان نیست. درواقع در این برنامه بچه ها بازی می کنند و بزرگترها مسابقه می دهند.

وی اضافه کرد: در قسمتی از برنامه نیز چهره ها همراه با فرزندان خود دعوت می شوند که البته می تواند فرزند خودشان یا فرزندی از آشنایان نزدیک آنها باشد و بعد از دل مصاحبه با آن فرزند که فرد سلبریتی را می شناسد وارد زندگی او می شویم.

این تهیه کننده درباره الگوبرداری «کودک شو» از دو مسابقه مطرح خارجی تصریح کرد: «کودک شو» از دو برنامه خارجی موفق الگوبرداری شده است و ما متناسب با ایران و فرهنگ خودمان آیتم هایی را تغییر داده ایم.

وی در پایان درباره زمان نهایی تولید و پخش برنامه نیز یادآور شد: تولید و پخش برنامه خیلی نزدیک به یکدیگر خواهد بود. احتمالا تا ۱۰ روز دیگر تولید و تا سه هفته دیگر پخش را شروع کنیم.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x